اخبار داغ

آزادی یواشکی مرزهای سواستفاده/ زن یا ابزار پولساز؟

آزادی یواشکی مرزهای سواستفاده/ زن یا ابزار پولساز؟
این روزها کمپین های آزادی زنان قصد وارد ساختن ایران در سراشیبی سقوط جوامع غربی را دارد و با الگوبرداری از آن زن را تبدیل به ابزار استفاده های جنسی و اقتصادی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ در سال 1314 بود که رضاخان تحت تاثیر سفری 40 روزه به اروپا راز پیشرفت آن جوامع را در برهنگی آنان یافت و با به خاک و خون کشیدن ایران و به گلوله بستن دوهزار نفر، از جمله زنان در مسجد گوهرشاد قصد داشت زنان را به جهان پیشرفت وارد کند! عده زیادی از زنان که تا پیش از این جادثه در متن جامعه حضور داشتند، برای حفظ حجاب خود خانه نشین شدند و این خود شاهدی بر شکست تفکرات رضاخان بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

اکنون 83 سال بعد از حادثه گوهرشاد، عده ای جا پای رضاخان گذاشته اند و این بار با صدای اعتراض ناحق، قصد حیا از سر کشیدن را دارند؛ افرادی که با نادیده گرفتن ارزش های جامعه ایرانی به دنبال نادیده گرفتن هنجارهای جامعه اسلامی هستند و به بهانه آزادی زن را تبدیل به ابزار هوس رانی کرده اند. 

,

سیما رهگشای، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به نقش زنان در اسلام، اظهار کرد: اگر با دیده انصاف به جایگاه زن در اسلام نگاه شود، متوجه خواهیم شد که اسلام در میان ادیان الهی والاترین ارزش را برای زن در نظر گرفته است و او را گوهر بی همتای آرامش می داند. 

, هرمز,

کارشناس مذهبی با تاکید بر پوشالی بودن ادعای غرب در خصوص برابری حقوق زن و مرد، تصریح کرد: دنیای غرب از آن جهت صدای فمنیسم را بلند کرده است که آن را تبدیل به یک کالای مصرفی کند و این گوهر وجود را به اسم آزادی در اختیار مردان قرار دهد. 

,

, ,

رهگشای با بیان اینکه در غرب متجدد زن را ابزار می دانند، گفت: تنها با نگاهی به شیوه تبلیغ کالاهای غربی مشخص می شود که زن در آن جامعه ابزار و ارزش اقتصادی است که باید بازار فروش آن اجناس را گرم کند؛ لفظ برابری آن جا روی زشت خود را نشان می دهد که زن نیز باید همچون مرد بار هزینه های زندگی را به دوش کشد. 

,

وی با اشاره به شرایط اسلام برای ازدواج زن، اظهار کرد: در اسلام اگر زن منبع درآمدی نیز داشته باشد خود می تواند در چگونه خرج کردن آن پول تصمیم بگیرد و این امر تنها در جهت ارتقای سلامت روانی زن و برداشته شدن فشار زندگی از روی دوش اوست تا او بتواند در کمال آرامش کانون الفت خانواده باقی بماند. 

,

کارشناس مذهبی با تاکید بر چرایی هدف قرار گرفتن حجاب توسط حرکت های فمنیسمی، تصریح کرد: حجاب زنان اصلی ترین مانع در جهت تحقق خواسته های دنیوی غرب است و این حفاظ اجازه سواستفاده از بانوان را نمی دهد که دشمنان برای برطرف کردن این مانع تلاش زیادی می کنند.

,

رهگشای با اشاره به شعارهای فریبنده کمپین های آزادی زنان، خاطرنشان کرد: تمامی این کمپین ها در جهت از بین بردن ارزش زن است و متاسفانه عده ای به آن تن می دهند و این مسئله باعث قبح زدایی می شود و وظیفه ما روشنگری در مقابل موجب تبلیغات سیاه علیه دین و تبیین دین در خانواده ها و مدارس است. 

,

 

,

انتهای پیام/ 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه