اخبار داغ

حاشیه هایی از سفر وزیر بهداشت به لرستان؛

بخت ۱۲ ساله بیمارستان بروجرد باز شد/ وزیر بهداشت: اگر میدانستم ام آر آی بیمارستان آماده نیست برای افتتاح نمی آمدم

بخت ۱۲ ساله بیمارستان بروجرد باز شد/ وزیر بهداشت: اگر میدانستم ام آر آی بیمارستان آماده نیست برای افتتاح نمی آمدم
پس از ۱۲ سال بالاخره بیمارستان آیت اله بروجردی ره در بروجرد به ایستگاه افتتاح رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک پس از ۱۲ سال بالاخره بیمارستان آیت اله بروجردی ره در بروجرد به ایستگاه افتتاح رسید و برای افتتاح هاشمی وزیر بهداشت صبح امروز به بروجرد سفر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 قرار بود ساعت ۱۰ صبح امروز ابتدا بیمارستان افتتاح شود و سپس در فرمانداری جلسه ای برگزار شود و از ساعت ۹ و نیم خبرنگاران در میدان آیت اله بروجردی(ره) حاضر شدند تا ابتدا استقبال از وزیر صورت گیرد اما بعد از دو ساعت ایستادن در گرمای هوا اعلام شد که برنامه تعییر کرده و ابتدا مراسم سخنرانی در فرمانداری برگزار می شود.

,

 

,

 در ساعت سیزده ظهر همه به سمت بیمارستان جدید رفتند تا بخت ۱۲ ساله بیمارستان باز شود اما برخی از مردم در مقابل بیمارستان در اعتراض به استخدام نیروهای غیر بومی و کمبود امکانات در بیمارستانها تجمع کردند.

,

 

,

 با ورود وزیر به داخل بیمارستان موجی از جمعیت به راه افتاد و عده ای از بیکار بودن جوانان خود و استخدام نیروهای غیر بومی گلایه های خود را فریاد می زدند.

,

 

,

 شدت این اعتراض ها تا جایی بود که وقتی وزیر قرار بود از  بخش های مختلف بازدید کند همه راه پله ها و آسانسورها بسته شد و فقط وزیر و تعداد اندکی از مسوولان بازدید کردند. با افتتاح این بیمارستان زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر فراهم شده که بسیاری امروز اعتراض های خود را در مورد استخدام های غیربومی بیان کردند.

,

 

,

 برخی از شهروندان هم تلاش داشتند تا نامه های خود را به وزیر برسانند تا شاید اتفاقی رخ دهد و مشکل آنها برطرف شود.

,

 

,

 اما وزیر بعد از بازدید از بیمارستان گفت اگر میدانستم ام آر آی بیمارستان آماده نیست برای افتتاح نمی آمدم چرا که تلاش شده بیمارستان هایی رسما افتتاح شوند که نقص و کمبودی نداشته باشند.

,

 

,

 حالا بیمارستان از امروز رسما افتتاح شد و معلوم نیست چند وقت دیگر باید صبر کرد تا ام آر آی نصب شود.  

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه