اخبار داغ

کارشناس علوم قرآنی کشور:

معلمان و مربیان قرآن باید حافظان و عاملان به قرآن در جامعه باشند

معلمان و مربیان قرآن باید حافظان و عاملان به قرآن در جامعه باشند
کارشناس علوم قرآنی کشور گفت: دشمنان بصورت گسترده در شبکه های اجتماعی در حال رواج قرآن ستیزی هستند و این یک کفر آشکار در جامعه امروزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، عباس سلیمی عصر امروز در جلسه کارگاه سبک زندگی قرآنی که باهمت ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی وحقوقی شهروندی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در کانون شهید رجایی اردبیل برگزارشد ،اظهارداشت: معلمان پرورشی، مربیان قرآن کریم، قاریان و عاملان به قرآن کریم حافظان اصلی قرآن کریم در جامعه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

سلیمی با اشاره به این در یک شرایط حساس جامعه قرار گرفته ایم،  افزود: دشمنان شمشیر خود را بر علیه انقلاب اسلامی، ارزش های انقلاب اسلامی نشان رفته اند و ما باید مراقب تحرکات دشمنان در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و جنگ نرم باشیم.

,

وی با بیان اینکه دشمن درست در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی عملیات های روانی و هجمه های خود را بر نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده است، افزود: ملت ولایتمدار ایران اسلامی امروز باید اتحاد و انسجام خود را در همه مراحل شرایط سخت زندگی حفظ کنند.

,

این کارشناس قرآنی تصریح کرد: نباید به دست دشمنان نقطه ضعفی بدهیم چرا که امروزه بارها دیدیم که دشمن با بدست آوردن کوچکترین نقطه ضعف بلافاصله از آن برعلیه اسلام و قرآن استفاده می کنند.

,

سلیمی اهمیت عفاف و حجاب و ترویج آن در جامعه کنونی کشور تشریح کردو گفت: مربیان قرآن کریم ، حافظان ، قاریان و معلمان پرورشی باید در امر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جدی باشند.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه