اخبار داغ

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی :

۳۶۸ هزار نفر در سطح آذربایجان غربی تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

۳۶۸ هزار نفر در سطح آذربایجان غربی تحت پوشش تامین اجتماعی هستند
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: حدود ۳۶۸ هزار نفر در سطح استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و به همراه خانواده ها حدود یک میلیون و ۱۱۵ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از اروم نیوز، مقصود مقدمی کیا صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب، اظهار داشت: ۳۶۸ هزار نفر در سطح استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و به همراه خانواده ها حدود یک میلیون و ۱۱۵ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: در شرایط کنونی که وضعیت معیشتی مردم زیاد مناسب نیست حدود ۵۲ درصد در سطح کلان کشور است ‍و ۳۷ درصد ازجمعیت آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

,

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی، اظهار داشت: دلیل اصلی پایین بودن آمار افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان پایین بودن درآمد و کشاورز بودن مردم آذربایجان غربی است و امیدوار هستیم با کمک سایرارگان ها تحت پوششی را افزایش دهیم.

,

وی، افزود: اعتباری که برای آذربایجان غربی در نظر گرفته شده ۲۰۰۰ میلیارد ریال است و حدود یک سوم اعتبار به حساب بخش درمان واریز می شود.

,

مقدمی کیا، گفت: حدود ۷۰ هزار نفر مستمری بگیر تامین اجتماعی است و حدود ۸۴۰ تا ۹۰۰ میلیارد در سال حقوق پرداخت می کند و همچنین۷ هزار نفر بیمه بیکاری می گیرند.

,

وی، افزود: برخورداری از تأمین اجتماعی از نظر بازنشستگی، بیکاری، پیری، از کارافتادگی، بی‌سرپرستی، در راه ماندگی، حوادث و سوانح، نیاز به خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبت‌های پزشکی به صورت بیمه حقی همگانی است.

,

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی توانسته است با طرح بخشودگی جرایم حدود ۷۵ دصد از بدهی های معوق را بازگرداند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه