اخبار داغ

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد؛

اجرای ۵۰۰ میلیون تومان پروژه عمرانی در ناحیه صنعتی گلوگاه

اجرای ۵۰۰ میلیون تومان پروژه عمرانی در ناحیه صنعتی گلوگاه
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای ۳ پروژه عمرانی با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان در ناحیه صنعتی گلوگاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، کارگروه رفع موانع تولید استان ظهر امروز با حضور گل‌چوب مدیرکل امور اقتصادی استانداری، موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، محمدپور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، محمودی مدیرکل تأمین اجتماعی، حمزه‌ای مدیرکل امور مالیاتی، تباکی فرماندار گلوگاه، مدیران بانک‌های عامل و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد و موانع و مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی گلوگاه، در حوزه‌های مالیات، بیمه و بانک بررسی شد.

سید مصطفی موسوی در ابتدای سخنانش  از اجرای 3 پروژه عمرانی با هزینه 500 میلیون تومان در ناحیه صنعتی گلوگاه خبر داد.

وی افزود: ناحیه صنعتی گلوگاه موقعیت استراتژیک دارد که با راه‌اندازی خط ریلی می‌تواند در حمل و نقل مواد اولیه و تجارت، نقش سازنده‌ای داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به بیکاری جوانان در منطقه گلوگاه بیان کرد: این ناحیه صنعتی با دارا بودن 12 واحد تولیدی فعال و نیمه فعال، نقش تعیین کننده‌ای در تولید، صنعت و اشتغال منطقه دارد.

موسوی با بیان اینکه رسالت اصلی این شرکت، تأمین زیرساخت مناسب برای تولید است؛ خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته پروژه‌های بزرگ اجرای شبکه فیبر نوری و شبکه روشنایی معابر با هزینه بالغ بر 220 میلیون تومان انجام شد.

موسوی افزود: در حال حاضر نیز پروژه شبکه فاضلاب ناحیه صنعتی گلوگاه با اعتبار 320 میلیون تومان در حال انجام است.

وی بیان کرد: برخی از واحدهای تولیدی مستقر در این ناحیه صنعتی، در سطح استان و کشور می‌توانند به عنوان یک نماد تولیدی فعالیت کنند و هم اکنون نیز برخی از محصولات این واحدهای تولیدی به خارج از کشور صادر می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، تاکنون محصولات شرکت ساوالان واحد صنعتی این شهرستان، به کشورهای قطر و روسیه صادرات داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه