اخبار داغ

معاون فنی و عمرانی فرماندار بهارستان:

مصوبات لازم برای شروع طرح‌های جدید در روستاهای بهارستان به زودی فراهم می شود

مصوبات لازم برای شروع طرح‌های جدید در روستاهای بهارستان به زودی فراهم می شود
معاون فنی و عمرانی فرماندار بهارستان گفت: دهیاران روستاهای بخش بوستان برای فراهم کردن مصوبات لازم برای شروع طرح‌های جدید در روستاهای بهارستان دست به کار شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاضل نجفی معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به بازدید از پروژه‌های عمرانی درحال اجرا در روستاهای بخش بوستان، تشریح کرد: این بازدید با همراهی سیدمحسن موسوی بخشدار بوستان صورت گرفت که در طول آن از پروژه‌های درحال اجرای روستاهای اورین، همدانک و همچنین خیر آباد پایین بازدید صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,
وی در ارتباط با روند پیشرفت پروژه‌های روستاهای بخش بوستان، عنوان داشت: پروژه‌های عمرانی پارک جنگلی یک هکتاری، ساختمان سرای محله و باز سازی کوچه‌های محله تاجیک واقع در روستای اورین و همچنین پروژه‌های ساماندهی رودخانه شاد چای و میدان ولیعصر (عج) از پروژه‌های روستای همدانک با سرعت و کیفیت قابل قبولی درحال انجام می باشند.

نجفی در ادامه باتاکید بر اهمیت گسترش مسیرهای دسترسی روستاهای سطح شهرستان به شهرها و روستاهای اطراف، تصریح کرد: بلوار آیت‌الله رفسنجانی در روستای خیرآباد پایین از جمله طرح‌های گسترش دسترسی روستای خیرآباد پایین می باشد، که از اهمیت به سزایی برخوردار است.
,
,
,
 
,
وی با بیان اینکه در طول این بازدیدها، آخرین وضعیت این طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بررسی شد، اذعان داشت: در حاشیه این بازدیدها دهیاران اورین و همدانک علاوه‌بر تشریح وضعیت طرح‌های در دست اجرا، موظف شدند تا مصوبات لازم را برای شروع طرح‌های جدید فراهم سازند.
,
 
,
معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به لزوم اجرای پروژه‌هایی مطابق با نیاز ساکنین روستاهای شهرستان، خاطرنشان کرد: با فراهم شدن مصوبات اجرای طرح‌های جدید و همچنین بهره برداری از آن‌ها بدون تردید کام اهالی این روستاها بیش از پیش از خدمات ارزنده دولت در حوزه روستایی شیرین خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه