اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی خبر داد؛

رقابت ۲۷۰ نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم

رقابت ۲۷۰ نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی گفت: ۲۷۰ نفر از متسابقین چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آذربایجان غربی در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰، ۱۰ و پنج جزء، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی به رقابت با یکدیگر می پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین ناصر جوانبخت در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: از مجموع یک هزار و ۳۰۰ شرکت کننده در رشته های مختلف قرآنی در مرحله شهرستانی، ۲۷۰ نفر توانستند به مرحله استانی این رقابت ها که از امروز در ارومیه آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۵۰ نفر از برادران و ۱۲۰ نفر از خواهران در مرحله استانی این مسابقات شرکت کرده اند، افزود: مسابقات در رشته های مختلف قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ بیست، ۱۰، ۱۵ و پنج جزء برگزار می شود.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، ادامه داد: مسابقات رشته معارف نیز برای متسابقین شمال استان در شهرستان خوی و متسابقین جنوب و مرکز استان نیز در شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد.

,

وی، گفت: برگزیدگان مرحله استانی این مسابقات به مرحله کشوری آن که در مهر ماه سال جاری در شهرستان اراک برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

,

حجت الاسلام جوانبخت، عنوان کرد: همزمان با این مسابقات، آزمون تفسیر مرحله استانی در سه رشته نیز به صورت کتبی در روز پنجشنبه ۲۱ تیر ماه آغاز شده و آزمون شمال استان به میزبانی شهر خوی و آزمون جنوب استان به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

,

وی، گفت: مسابقات بخش بانوان تا فردا بعداظهر ادامه دارد و سپس پذیرش متسابقین آقا آغاز می شود و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت. داوران بخش بانوان نیز پنج نفر از جمله خانم ها مولایی، مجرد، میرقلنج، ادیب زاده و سلیمانی است.

,

گفتنی است؛ چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی با حضور ۲۷۰ نفر از متسابقین تا روز ۲۴ تیر ماه در ارومیه برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه