اخبار داغ

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های قابل توسعه بسیار زیادی است/ امروز مسئولین باید مهربانی را در بدنه جامعه وارد کنند

چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های قابل توسعه بسیار زیادی است/ امروز مسئولین باید مهربانی را در بدنه جامعه وارد کنند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست شورای اشتغال در شهرستان لردگان گفت: شهرستان لردگان در بخش های کشاورزی، خدمات، گردشگری، بسته بندی و فرآوری محصولات ظرفیت مطلوبی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛  علی ربیعی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اشتغال در شهرستان لردگان با بیان اینکه دشمن به دنبال خدشه دار کردن وحدت در جامعه است و در این مسیر در تمام زمینه ها وارد شده است، تصریح کرد: حفظ وحدت و همدلی در جامعه بسیار ضروری است و این امر زمینه ساز خنثی شدن توطئه های دشمن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


وی گفت: دشمنان ایران در هیچ دوره ای مانند این روزها برای تحریک مردم علیه مسئولان تلاش نکردند.

ربیعی تاکید کرد: به هیچ وجه نباید تحت تاثیر شیطنت های دشمن قرار گرفت و از مسولین خواست تا بجای روزانه 10 ساعت کار، ساعات کاری خود را بالا ببرند و  با اقشار مختلف مردم مهربان بود.

وی تاکید داشت: امروزه مسئولین باید مهربانی را در بدنه جامعه وارد کنند.
 
ربیعی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری خصوصا شهرستان لردگان دارای ظرفیت های قابل توسعه بسیار زیادی است، ادامه داد: گیاهان دارویی، گردشگری، خدمات مولد و... از مهمترین ظرفیت های این منطقه به شمار می روند که باید این ظرفیت ها در مسیر بهره برداری قرار گیرند.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه شناسایی ظرفیت های هر منطقه زمینه ساز توسعه آن منطقه است، تاکید کرد: باید در مسیر بهره گیری از ظرفیت های هر منطقه حرکت کنیم و مسئولان نقش مهمی در توسعه یک منطقه دارند.
 
ربیعی ادامه داد: ایجاد اشتغال روستایی از مهمترین برنامه دولت در کشور به شمار می رود که در این راستا افزایش مهارت شغلی روستائیان مورد توجه قرار گرفته است.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری جزء استان های اولویت دار در بخش اعتبارات اشتغالی است و تسهیلات و اعتبارات اشتغالزا بسیار خوبی به این استان اختصاص یافته است که اگر کارها در حوزه اشتغال به خوبی انجام شود، بسیاری از مشکلات بیکاری در این منطقه حل می شود.

وی در ادامه بیان کرد: افزایش مهارت های شغلی در شهرستان لردگان خصوصا در روستاهای این شهرستان ضروری است و باید تلاش کرد که تجهیزات فنی و حرفه ای برای افزایش مهارت های شغلی در این منطقه افزایش یابد.
 
ربیعی یادآور شد: در صورت پرداخت کامل تسهیلات اختصاصی اشتغالزایی چهارمحال و بختیاری از 30 درصد سهم در اختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به این استان اختصاص می یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تولید گیاهان دارویی محدودیتی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه