اخبار داغ

دادستان قزوین:

مراکز ارائه دهنده قلیان در قزوین پلمپ می‌شود

مراکز ارائه دهنده قلیان در قزوین پلمپ می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: برخورد با ارائه کنندگان قلیان به قوت خود باقی است و ضمن پلمپ مکان، ارائه کننده نیز بازداشت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره ممنوعیت ارائه قلیان اظهار کرد: اعتقاد داریم که عرضه قلیان و مواد دخانی در اماکن عمومی ممنوعیت قانونی دارد که در همین زمینه هر هفته دو تا سه مورد تشکیل پرونده داریم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: در برهه‌ای از زمان برخورد با ارائه‌کنندگان قلیان و اجرای قانون منع ارائه آن با جدیت آغاز شد، ولی متأسفانه همه استان‌ها کار را با جدیت دنبال نکردند. 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه برخی از مسئولان در این زمینه همکاری لازم را ندارند، عنوان کرد: نمایندگان مجلس نیز در این مورد طرحی ارائه دادند که به تبع آن توقعی در جامعه ایجاد شد، ولی سستی در اراده و کار ما ایجاد نکرد. 

این مقام قضایی استان تصریح کرد: باید فضای عمومی جامعه به سمتی پیش برود که رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها به این ابزار روی نیاورند و این نیازمند فرهنگ سازی نهادهای فرهنگی از جمله صدا و سیما در جامعه است. 

دادستان قزوین در پایان تأکید کرد: نحوه برخورد با ارائه قلیان کماکان به همان روند قبل باقی است و اگر کسی در اماکن عمومی قلیان ارائه کند، ضمن پلمپ مکان، ارائه دهنده نیز بازداشت می‌شود.

,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه