اخبار داغ

از امروز اعمال شد؛

افزایش ۱۸ درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در ارومیه

افزایش ۱۸ درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در ارومیه
معاون حمل و نقل بارو مسافر شهرداری ارومیه گفت: از ۲۱ تیر سال جاری نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در سطح شهر ارومیه ۱۸ درصد افزایش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فخرالدین معصوم زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به میزان افزایش نرخ گرایه وسایل نقلیه عمومی، اظهار داشت: کرایه تاکسی‌های ارومیه، پس از تصویب فرمانداری کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی بوس ها حدود ۱۸ درصد افزایش یافته و این افزایش از امروز اعمال می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: دستگاه های پرداخت کرایه اتوبوس ها از امروز کرایه ها را با نرخ جدید محاسبه می کنند و همچنین میزان افزایش کرایه ها از طریق برچسب های چسبانده شده در اتوبوس ها اطلاع رسانی می شوند.

,

معاون حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، بیان کرد: دفترچه تعرفه های جدید کرایه مسیرها از امروز در تاکسیرانی شهرداری ارومیه در بین رانندگان تاکسی توزیع می شود.

,

وی، ادامه داد: در ۱۶ نقطه شهر میزان افزایش و نرخ کرایه ها نصب شده و به اطلاع عموم رسانده شده است و همچنین همشهریان می توانند با مراجعه به سایت تاکسی رانی از افزایش نرخ کرایه ها اطلاع پیدا کنند.

,

معصوم زاده، اظهار داشت: میزان افزایش کرایه ها در سال یک بار است و تا پایان سال جاری افزایشی نخواهیم داشت.

,

معاون حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، با بیان این که افزایش خودسرانه کرایه تاکسی‌ها از سوی برخی رانندگان در معابر ارومیه با گشت‌های نظارتی کنترل می شود، بیان کرد: شهروندان می تواند در صورت مشاهده افزایش خود سرانه کرایه با سامانه پیامکی با شماره ۳۰۰۰۵۹۸۲ و شماره تماس های ۳۲۳۶۹۹۸۹، ۳۲۳۵۹۲۹۵ در ارتباط باشند.

,

وی، در پایان در خصوص میزان کرایه تاکسی های اینترنتی خاطرنشان کرد: درحال حاضر کرایه تاکسی های اینترنتی افزایش پیدا نکرده ولی کرایه این تاکسی ها نیزازهفته آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه