اخبار داغ

بانوی ورزشکار در چهارمحال و بختیاری:

به‌عنوان یک ورزشکار به حجابم افتخار می‌کنم

به‌عنوان یک ورزشکار به حجابم افتخار می‌کنم
بانوی ورزشکار در چهارمحال و بختیاری گفت: به‌عنوان یک بانوی ورزشکار به حجاب خودم افتخار می کنم و با افتخار با حجابم بر روی سکوی قهرمانی می‌روم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا می گیرم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مینا خدامی فرد و مریم نادری از دارندگان چندین مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری و بین المللی و از بانوان محجبه در لردگان گفت‌وگویی به مناسبت هفته عفاف و حجاب با جهانبین نیوز؛ انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

به‌عنوان یک ورزشکار به حجابم افتخار می‌کنم

مینا خدامی فرد ۱۷ ساله و فعال در رشته کاراته در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: علاقه ام به ورزش خصوصا رشته کاراته از سن ۱۲ سالگی شروع شد و با حمایت های خانواده و مربی ام خانم نادری رفته رفته به این رشته ورزشی علاقه مند شدم و این ورزش را در ۱۲ سالگی شروع کردم و به صورت حرفه ای ادامه دادم.
,
, به‌عنوان یک ورزشکار به حجابم افتخار می‌کنم,
,
,
 
,
, ,

 

,
وی در خصصوص موفقیات خود و  کسب مقام ها و عناوین خود گفت:  هم  اکنون دارای کمر بند مشکی دان 2 رشته کارته هستم و مدال های زیاد در عناوین مختلفی کسب نمودم که ازجمله مقام هایی که بدست آوردم می توان به کسب سه مدال  طلای کشوری و چند مدال نقره بین المللی در جام یادواره شهید حججی اشاره کرد.
,
 
,
 
,
 
, ,

 
خدامی فرد در پاسخ به اینکه آیا موضوع حجاب در مسابقات و میادین ورزشی محدویتی برای شما ایجاد می کند، گفت: خیر، حجاب همیشه به من روحیه می داد و به‌عنوان یک بانوی ورزشکار به حجاب خودم افتخار می کنم و با افتخار با حجابم بر روی سکوی قهرمانی می‌روم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا می گیرم.
 
وی با بیان اینکه حجابم باعث شد ارزش‌هایم نسبت به قبل بیشتر و بیشتر شود افزود: هنگامی که با حجاب کامل در میدان به مبارزه می روم حس غرور به من دست می دهد و احساس  می‌کنم یک نفر من را یاری می کند.

اولین توصیه‌ام به ورزشکاران رعایت حجاب است

مریم نادری ۲۵ ساله با بیش از ۱۰ سال سابقه در رشته کاراته و دارای مقام های شهرستانی، استانی، کشوری و بین المللی بوده که در حال حاضر مربی کاراته بانوان در شهرستان لردگان است در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حمایت های خانواده و برادرانم باعث شد به سمت ورزش کاراته بروم و در حال حاضر نیز بیش از ۱۰۰ بانوی کاراته کار را آموزش می دهم و اولین توصیه ام به ورزشکاران رعایت حجاب است. 

,
,
,
,
,
, اولین توصیه‌ام به ورزشکاران رعایت حجاب است,
,
,
 
, ,

 
وی در پاسخ به سوال اینکه آیا حجاب مانع موفقیت بانوان ورزشکار می شود گفت: به هیج وجه، بلکه معتقدم در بسیاری از موارد باعث رشد و تعالی نیز می شود.
 
نادری بیان داشت: بهترین راه ترویج حجاب از نظر یک ورزشکار استفاده از روسری های و شال های خوشرنگ و با رعایت حجاب کامل در مسابقات است که  می توان چهره اسلام را به بهترین شکل نشان بدهیم تا اینکه به جهانیان نشان بدهیم که حجاب برای بانوان محدودیت نیست و بانوان می‌توانند با حجاب اسلامی بهترین باشند. 

,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه