اخبار داغ

روستای هدف گردشگری هرمزگان فاقد زیرساخت های مخابراتی/ ضرورت توسعه خدمات دولت الکترونیک در بخش احمدی

روستای هدف گردشگری هرمزگان فاقد زیرساخت های مخابراتی/ ضرورت توسعه خدمات دولت الکترونیک در بخش احمدی
روستاهای بخش احمدی به دلیل پراکندگی و محرومیت شهره عام و خاص است از این رو ضعف زیرساخت های مخابراتی موجب سفرهای اجباری ساکنان منطقه برای دریافت خدمات الکترونیک می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیارم حاجی آباد، بخش احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد با جمعیتی بالغ بر 11 هزار نفر و متشکل از 42 روستا یکی از پهناورترین بخش‌های استان هرمزگان است که فاصله آن با نزدیکترین مرکز درمانی مجهز بیش از 130 کیلومتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم حاجی آباد,

مردم این بخش که اغلب نیازهای خود را از مرکز شهرستان و یا مرکز استان تامین می‌کنند و به دلیل فراهم نبودن بستر و مشکلات موجود در زمینه فیبر نوری از داشتن اینترنت با کیفیت و ارتباط تلفنی با ثبات، محرومند و برای دریافت یک کار اینترنتی کوچک جاده خطرناک مرکز بخش تا بندرعباس را به مسافت بیش از 130 کیلومتر طی کنند.

,

در این چند روز گذشته قطعی مکرر تلفن همراه و اینترنت در بخش های فارغان و احمدی مردم را کلافه کرده این در حالی است که جریان قطعی های مکرر پا از بخش فراتر گذاشته و شهرستان حاجی آباد را نیز درگیر خود کرده است.

,

روستای هدف گردشگری هرمزگان فاقد زیرساخت های تلفن همراه

, روستای هدف گردشگری هرمزگان فاقد زیرساخت های تلفن همراه,

کرمشاه پور، شهردار بخش احمدی در گفتگو با خبرنگار پیارم در خصوص وضعیت قطعی اینترنت در این بخش، اظهار کرد: قطعی مکرر تلفن مشکلات زیادی برای مردم و ارگان های دولتی مستقر در بخش به وجود آورده و در روستاهای نظیر کاشان ، سراح ، شغرود ، جلالی ، گردکان و دیگر روستاها شاهد گزارشات مشابه هستیم.

, پیارم,

شهردار بخش احمدی حاجی آباد با اشاره به مشکلات مکرر قطعی تلفن در مرکز بخش و شهر سرگز،بیان کرد: پیگیری های مکرر بخشداری و شهردار تا کنون بی اثر مانده و علیرغم وعده های مدیران مخابرات مشکل همچنان به قوت خود باقیست از این رو مردم این بخش سردرگم برای دریافت خدمات اینترنتی با صرف هزینه های زیاد به مراکز شهرستان واستان عزیمت می کنند.

,

وی تصریح کرد: منطقه فارغان و روستاهای آن نیز شاهد قطعی آنتن دهی موبایل هستیم همچنین دهنه با توجه به اینکه روستای هدف گردشگری این شهرستان است نیاز مبرم به آنتن دهی موبایل دارد و در قسمت هایی از روستا آنتن دهی وجود ندارد از این رو با ورود به اکثر خانه ها، آنتن به طور کامل قطع می شود.

,

شهردار بخش احمدی حاجی آباد یادآور شد: دکل هایی مخابراتی در مناطق مختلف فارغان گذاشته شده اما امواج آنتن دهی در این روستا ضعیف است همچنین در روستای بخوان نیز این مشکل وجود دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: یکی از دلایلی که اهالی روستای دهــنـه و یا حتی مسافران و گردشگران ویا مخصوصا جوانان این روستا تمایلی برای حضور در این روستا ندارند چرا که داخل منازل اینترنت و آنتن تلفن همراهشان کاملا قطع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه