اخبار داغ

فرماندار بهارستان:

صرفه جویی و سرعت در اجرای پروژه‌ها باید رعایت شود/ پروژه‌های روستاهای بخش بوستان باید به مطالبات مردم پاسخ دهد

صرفه جویی و سرعت در اجرای پروژه‌ها باید رعایت شود/ پروژه‌های روستاهای بخش بوستان باید به مطالبات مردم پاسخ دهد
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: اعتبارات خوبی برای روستاها در نظر گرفته شده است که باید از این اعتبارات برای پاسخ به نیاز مردم استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان در گفتوگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به برگزاری نشست با بخشدار و دهیاران بخش بوستان، اظهار داشت: در طول این نشست بر قانونمندی، صرفه جویی و سرعت در اجرای پروژه‌ها تاکید فراوانی صورت گرفت.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه باتاکید بر بررسی موانع و مشکلات و آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی این روستاها در طول نشست برگزار شده، تصریح کرد: دهیاران روستاهای بخش بوستان می بایست با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه روزی در راستای توسعه و آبادانی روستا قدم بردارند.

,

سلیمان‌پور در رابطه با تاثیر و اهمیت اقدامات دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش بوستان در پیشرفت و آبادانی روستا، عنوان داشت: تلاش بیشتر شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران در بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در منطقه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

,

وی همچنین به اینکه در دولت دوازدهم بودجه بسیار خوبی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تخصیص یافته است، اشاره کرد و گفت: بدون شک تخصیص این بودجه به شهروندان بهارستانی نوید ایجاد تحولات و پیشرفت بیش از پیش را در سطح روستاها و شهرهای شهرستان در آینده نزدیک می دهد.  

,

فرماندار شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اهمیت و لزوم استفاده بودجه در حوزه‌ها و پروژه‌های مهم، خاطرنشان کرد: اعتبارات تخصیص یافته برای روستاهای بخش بوستان می بایست با اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی بخشی از نیازهای روستاهای شهرستان بهارستان و شهروندان بهارستانی را تامین وکند و همچنین با اجرای اقدامات و طرح‌های کارشناسی شده، مطالبات مردم را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه