اخبار داغ

ورود تانکر سوخت به مغازه در هرمزگان فاجعه آفرید

ورود تانکر سوخت به مغازه در هرمزگان فاجعه آفرید
عصر دیروز یک دستگاه خودروی حامل سیلندر گاز در جاده میناب به جاسک استان هرمزگان منحرف و وارد یک سوپر مارکت می شود که در این فاجعه شش نفر کشته و مجروح بر جای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ عصر دیروز یک دستگاه خودروی حامل سیلندر گاز ساعت ۱۸:۴۵ در جاده میناب به جاسک استان هرمزگان منحرف و وارد یک سوپر مارکت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

متاسفانه بعد از ورود خودرو به سوپر مارکت به علت ریزش دیوار یک دختر ۱۱ ساله و یک مرد ۴۵ ساله جان خود را از دست دادند و چهار نفر دیگر مصدوم شدند.

,

یکی از مسدومان وضعیت وخیمی دارد

, یکی از مسدومان وضعیت وخیمی دارد, یکی از مسدومان وضعیت وخیمی دارد,

فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درگفتگو با خبر نگار هرمز اظهار کرد: حادثه روز گذشته جاده میناب به جاسک همچنان دو نفر کشته و چهار نفر مسدوم دارد.

,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: از سه نفر مسدوم دو نفر از آنها در بیمارستان میناب بستری شده اند و دو نفر دیگر به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس انتقال یافته اند.

,

نوروزی خاطر نشان کرد: اقدامات پزشکی برای چهار نفر مسدوم در حال انجام است و حال یک نفر از مسدومان به صورت وخیم گزارش شده است.

,

خستگی و خواب آلودگی راننده تریلر علت این فاجعه
فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان گفت: ورود خودروی سوخت به یک مغازه در روستای جوشکی (حوالی گورانی) میناب دو کشته و چند مجروح بر جای گذاشته است.

, خستگی و خواب آلودگی راننده تریلر علت این فاجعه, خستگی و خواب آلودگی راننده تریلر علت این فاجعه,
,

فرمانده قرار گاه پلیس راه هرمزگان تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر ۲۰ شهر میناب از سمت جاسک اتفاق افتاد، راننده تریلر حامل گاز پس از انحراف از جاده وارد یک مغازه شد که طی آن تا کنون دو نفر کشته و چهار نفر مجروح شده اند.

,

اسفندانی ادامه داد: راننده تریلر به دلیل خستگی و خواب آلودگی، توانایی کنترل خودرو را از دست داده و وارد این مغازه در حاشیه جاده شده است.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه