اخبار داغ

فرماندار راز و جرگلان:

ساخت وسازهای غیر مجاز در رازوجرگلان افزایش یافته است

ساخت وسازهای غیر مجاز در رازوجرگلان افزایش یافته است
فرماندار رازوجرگلان گفت: آمار ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان رازوجرگلان زیاد است که هزینه های زیادی را به دولت تحمیل می کند و در پی آن خدمت رسانی به مردم کند می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمد زارعی هدک، فرماندار راز و جرگلان در همایش دهیاران که امروز در روستای فرح دین بخش مرکزی بدون اشاره به آمار دقیق ساخت و ساز های غیر مجاز اظهار کرد: ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان رازو جرگلان بیشتر از سایر شهرستان های استان است و در این شهرستان نیز بخش جرگلان بیشترین ساخت وساز غیر مجاز را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

وی علت این ساخت وساز ها را فرهنگ خاص و تفکرات مردم بیان داشت وافزود: جهت جلوگیری از این مسله بخشداران از صادر کردن مجوزها برای ساخت وساز غیرمجاز جلوگیری کنند .

,

زارعی با بیان اینکه دهیاران مجری سیاستهای دولت هستند ، گفت : خدمات گسترده ای در حوزه های عمرانی ، فرهنگی و... از سوی دولت در سطح شهرستان صورت گرفته است و اخیرا نیز  27 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری در نظر گرفته شده است.

,

وی خاطرنشان کرد:  دهیاران بایستی با شناسایی سرمایه گذاران و اطلاع رسانی به مردم زمینه ساز اشتغال روستایی و ماندگاری مردم در روستاها باشند .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه