اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

یک هزار و ۱۵۹ طرح اشتغال در استان زنجان ایجاد شده است/ رونق فرشبافی با ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان در زنجان

یک هزار و ۱۵۹ طرح اشتغال در استان زنجان ایجاد شده است/ رونق فرشبافی با ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان در زنجان
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون از طریق هزار و 159 طرح فرش‌بافی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 858متر فرش، گلیم و تابلو فرش بافته‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه هزار و 159 طرح اشتغال در استان زنجان برای جامعه هدف این نهاد ایجادشده است، اظهار کرد: طرح اشتغال فرش‌بافی از طرح‌های زودبازده با بهره‌وری مناسب بوده و تلاش می‌کنیم با توسعه این طرح زمینه درآمدزایی خانوارهای مددجویی تحت حمایت این نهاد را فراهم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی ادامه داد: با ارائه تسهیلات پنج ‌تاپانزده میلیون تومانی طرح فرش‌بافی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به‌منظور درآمدزایی برای جامعه هدف این نهاد و با استفاده از منابع داخلی کمیته امداد و منابع بانکی ایجاد می‌شود.

,

صفری افزود: با فعالیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در طرح اشتغال فرش‌بافی در این استان در سه ماهه اول سالجاری هزارو31 تخته فرش، گلیم و تابلو فرش توسط جامعه هدف این نهاد بافته‌شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11درصد رشد داشته است.

,

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در طرح فرش‌بافی از اقدامات مهم این نهاد است، افزود: فرشهای تولیدی ازجمله فرش، گلیم و تابلو فرش در سه ماهه اول امسال بیش از 674میلیون تومان به فروش رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه