اخبار داغ

با حضور وزیر نیرو انجام شد؛

پست ۲۳۰ کیلو ولت نصیرلو گرمی به بهره برداری رسید

پست ۲۳۰ کیلو ولت نصیرلو گرمی به بهره برداری رسید
پست ۲۳۰ کیلوولت نصیرلو گرمی امروز با حضور اردکانیان رسما به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پست 230 کیلوولت نصیرلو  گرمی  امروز با حضور اردکانیان وزیر نیرو و مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پست 230 کیلوولت نصیرلو  گرمی گفت: تقویت شبکه انتقال و فوق توزیع شمال استان اردبیل، کاهش خاموشی‌های منطقه و افزایش قابل اطمینان شبکه، ایجاد زیرساخت به منظور پاسخ‌گویی به متقاضیان صنعتی و کشاورزی و نیز کاهش تلفات شبکه فوق توزیع و توزیع منطقه از جمله اهداف احداث پروژه پست 230 کیلوولت نصیرلو در شهرستان گرمی است.

,

وی افزود: جمع هزینه‌کرد احداث  پست 230 کیلوولت نصیرلو  گرمی 440 میلیارد ریال بود؛ این پروژه  از سال 92، آغاز و  بخش عمده منابع مالی این پروژه از محل فاینانس بانک توسعه اسلامی و بخشی نیز از منابع داخلی شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان تامین شد؛ عملیات اجرایی این پروژه نیز از سال 93 شروع شده بود.

,

میلانی تصریح کرد: پست 230 کیلوولت نصیرلو  گرمی با تامین تجهیزات و اجرای عملیات ساختمانی و نصب و راه‌اندازی سازه‌های پروژه از اردیبهشت ماه امسال مورد بهره‌برداری قرار گرفت و امروز به طور رسمی افتتاح شد.

,

شرکت برق منطقه آذربایجان امسال  16 پروژه  در دست افتتاح دارد

, شرکت برق منطقه آذربایجان امسال  16 پروژه  در دست افتتاح دارد,

وی ادامه داد:شرکت برق منطقه آذربایجان امسال  16 پروژه مهم با اعتبار 120 میلیارد تومانی در دست احداث دارد که از این تعداد  5 پروژه متعلق به استان اردبیل است .

,

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان گفت: احداث پست 230 کیلوولتی در اردبیل، خلخال و گرمی سه پروژه مهم در دست احداث شرکت برق منطقه آذربایجان در استان اردبیل است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه