اخبار داغ

مسئول انجمن حریم اهل قلم استان بوشهر:

حجاب منافاتی با فعالیت و موفقیت در جامعه ندارد

حجاب منافاتی با فعالیت و موفقیت در جامعه ندارد
مسئول انجمن حریم اهل قلم استان بوشهر گفت: فعالیت و موفقیت بانوان محجبه در عرصه های مختلف نشان داده است حجاب محدودیت نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مینا مدارا مسئول انجمن حریم اهل قلم استان بوشهر در گفتگو با پایگاه خبری تحلیل سپاس گفت: با وجود هجمه های فراوانی که از سوی غرب علیه حجاب وجود دارد ولی بانوان موفق محجبه در ایران و جهان نشان داده اند حجاب محدودیت نیست و می توان با حجاب در عرصه های مختلف اجتماع نقش آفرینی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: موفقیت هایی که یک سال گذشته برای بانوان محجبه ایرانی در داخل و خارج از کشور به دست آمده است بهترین نشانه برای کسانی است که با بازی های رسانه ای سعی دارند حجاب را مانعی برای پیشرفت زنان نشان دهند.

,

مسئول انجمن حریم اهل قلم ادامه داد: جریان رسانه ای غرب ضمن سانسور گرایش روزافزون زنان در جوامع غربی به حجاب در تلاش است با بازی های رسانه ای حجاب را نشانه ای از عقب ماندگی فرهنگی معرفی کند و در این راه از هیچ اقدامی دریغ نمی کند.

,

مدارا عنوان کرد: انجمن حریم اهل قلم استان بوشهر با هدف آموزش نویسندگان و خبرنگاران متعهد و انقلابی در حال فعالیت و عمده فعالیت های این انجمن توسط بانوان محجبه صورت می گیرد و تاکنون برنامه های بسیاری در سطح استان بوشهر با تلاش این بانوان انجام گرفته است.

,

وی گفت: برگزاری کارگاه های مختلف نویسندگی، خبرنگاری، سواد رسانه ای در استان بوشهر که با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری صورت گرفته است بخشی از فعالیت های این انجمن که بانوان محجبه در آنها حضوری فعال داشته اند.

,

, ,

مدارا اظهار کرد: بانوان محجبه می توانند بدون هیچگونه محدودیتی در عرصه های مختلف اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و علمی حضور داشته باشند و بانوان محجبه ثابت کرده اند که هم می توان در خانه برای خانواده فعالیت داشت و هم در عرصه های اجتماعی موفق بود.

,

مسئول انجمن حریم اهل قلم گفت: این انجمن برای برگزاری برنامه های خود از ظرفیت  اعضای خود که اغلب بانوان استفاده می کند که مهمترین شاخصه آنان استفاده از چادر به عنوان حجاب برتر و تحصیلات علمی آکادمیک در رشته های مختلف است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه