اخبار داغ

مجری و گوینده خبر صدا و سیمای آذربایجان غربی:

داشتن حجاب برای حفظ جایگاه شغلی یقینا دوام نخواهد داشت

داشتن حجاب برای حفظ جایگاه شغلی یقینا دوام نخواهد داشت
مجری و گوینده خبر صدا و سیمای آذربایجان غربی گفت: اگر فردی برای موقعیت کاری خود حجاب داشته باشد یقینا این حجاب دوام نخواهد آورد و در نهایت آن محل و موقعیت و شرایط را تحمل نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقیه نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در خصوص اینکه آیا حجاب برای فعالیت وی محدودیت داشته یا خیر، اظهار داشت: تا به امروز حجاب محدودیتی در فعالیت من نداشته بلکه برعکس برخورداری از حجاب باعث مصونیت من بوده و با آرامش و توان بیشتر به فعالیت های خود می پردازم و هیچ گونه مشکل یا مانعی ایجاد نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، در خصوص کشف حجاب برخی از مجریان صدا و سیما، گفت: هر فردی باید از زمان کودکی با حریم خود نسبت به محرم و نامحرم آشنا شود تا در زمان بزرگسالی به حجاب خود مقید باشد. اگر این کارها از کودکی برای فرد گفته شود به هیچ عنوان در زمان بزرگسالی حجاب خود را کنار نمی گذارد.

,

این گوینده خبر صداوسیمای آذربایجان‌غربی، ادامه داد: اگر فردی تنها برای حفظ موقعیت کاری خود حجاب داشته باشد مطمئنا این حجاب دوام نخواهد آورد و در نهایت آن محل و موقعیت و شرایط را تحمل نخواهد کرد.

,

وی، با اشاره به نهادینه کردن حجاب در جامعه و تشویق کودکان به حجاب در زمان کودکی، اظهار داشت: در مرحله اول فرد را باید با زیبایی های حجاب آشنا کرد و او باید بداند که فرد در حجاب مانند مروارید در صدف است که همان گونه که صدف از مروارید محافظت می کند و حجاب نیز ازفرد را از هجوم هجمه ها محافظت می کند.

,

نصیرزاده، در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در مورد حجاب نیز عنوان کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری حجاب است و یکی از خواسته های ایشان این است که بانوان با حفظ حجاب به فعالیت های خود بپردازند.

,

وی، اضافه کرد: دغدغه رهبری در مورد حجاب و انتظارات ایشان باید به عنوان دغدغه من نوعی نیز باشد.

,

«رقیه نصیرزاده» از سال ۸۶ وارد صداوسیما شده و در بخش خبر این واحد مشغول به فعالیت است. او در حال حاضر گوینده بخش خبر و سردبیر خبر محلی و رادیوی تهران است که در همایش «چادرهای آسمانی» به عنوان بانوی محجبه در سازمان ها مورد تجلیل قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه