اخبار داغ

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

مبنای شادی در اسلام ضوابط الهی و اخلاقی است/ عده‌ای بهانه‌جو به دنبال اجرای بی بند و باری غربی در کشور هستند

مبنای شادی در اسلام ضوابط الهی و اخلاقی است/ عده‌ای بهانه‌جو به دنبال اجرای بی بند و باری غربی در کشور هستند
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: شادی هست ولی برخی بهانه می آوردند تا اسلام و انقلاب را بکوبند وگرنه دین اسلام مخالف شادی حلال و بدون گناه نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با صاحب نیوز در پاسخ به کسانی که می گویند اسلام دین شادی نیست، اظهار کرد: تمامی برنامه های اسلام در چارچوب ضوابط اخلاقی، اسلامی و الهی بوده و شادی حلال در دین مبین اسلام فراوان داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: برخی افراد آزادی را با مصداق غربی آن قبول داشته و برای اجرای مقاصد غرب گرایانه خود به دنبال بهانه تراشی هستند.

,

وی در پاسخ به اینکه برخی آقایان مسئول می گویند مردم همیشه باید سوگواری ببینند؛ پس شادی کجا رفته؟ گفت: شادی هست ولی برخی بهانه می آوردند تا اسلام و انقلاب را بکوبند وگرنه دین اسلام مخالف شادی حلال و بدون گناه نیست.

,

حجت الاسلام سالک تاکید کرد: اینکه برخی برای مشاهده یک برنامه فوتبال در صفه اصفهان، شاد باشند اشکالی ندارد ولی ما با رقص و اختلاط زن و مردم در حاشیه این گونه مراسم ها مخالفیم زیرا این شادی نوعی ضد ارزش و پا گذاشتن روی آرمان های اسلامی و انقلابی خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه دعوت از خواننده کثیف ترکیه ای به منطقه آزاد کیش معنای شادی نمی دهد، تصریح کرد: شادی های غربی با هدف گسترش بی بند و باری در کشور انجام می شود و قطعا شادی زودگذری بیش نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه