اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر حنا:

جهاد کشاورزی با حذف واسطه ها به مدد و یاری کشاورزان بشتابد

جهاد کشاورزی با حذف واسطه ها به مدد و یاری کشاورزان بشتابد
رییس شورای اسلامی شهر حنا با بیان اینکه جهاد کشاورزی با حذف واسطه ها به مدد و یاری کشاورزان بشتابد، گفت: مدیران و مسئولان مرتبط با تخصیص اعتبارات بخش کشاورزی این مبالغ را نظارت کنند تا به دست کشاورز برسد و دلال ها و واسطه ها مانع این کار نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ داراب عزیزی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری سمیرم که در مدرسه شبانه روزی شهر کُمه مرکز بخش پادنای بزرگ سمیرم برگزار شده بود، اظهار کرد: اعتبارات ردیف های 10 و 12 ستاد مدیریت بحران استان اصفهان چهار سال است به شهرهای سمیرم، حنا، کمه و ونک تخصیص نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی تصریح کرد: شهر حنا ایستگاه آتش نشانی مناسبی ندارد و ساختمانی هم که برای این امر در نظر گرفته شده تنها بتن ریزی آن انجام شده و به دلیل نبود اعتبار بلاتکلیف مانده است.

,

وی همچنین به بحران شدید خشکسالی در شرق سمیرم به ویژه دشت حنا اشاره کرد و افزود: اختصاص لوله در زمانی که آبی برای کشت و کار وجود ندارد دردی از کشاورز درمان نمی کند.

,

وی از مسئولان خواست این اعتبارات را به سمتی ببرند که کشاورزی که هیچ درآمدی نداشته است دست کم بتواند زمین خود را شخم زده و با خرید بذر دیم اقدام به کاشت گونه های کم آب خواه و دیم کند.

,

عزیزی گفت: جهاد کشاورزی با حذف واسطه ها به مدد و یاری کشاورزان بشتابد.

,

فرماندار سمیرم نیز در ادامه از مدیران سازمان ها و نهادهای دولتی خواست پاسخگوی مکاتبه ها، پرسش ها و ابهام های اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران باشند.

,

محمد جعفرزاده گفت: همه اداره ها موظفند طبق قانون پاسخگوی نمایندگان محلی مردم در هر شهر و روستا که اعضای شوراهای اسلامی در هر منطقه هستند باشند.

,

وی خاطر نشان کرد: منتخبان در شوراها مرجع اصلی و قابل دسترسی مراجعه اهالی هر بخش، شهر و روستا هستند که باید برای رفع مشکلات همان محل اقدام و پیگیری کنند و ادارات نیز باید همکاری لازم را با آنان داشته باشند.

,

این مسئول ادامه داد: علاوه بر این موضوع تمام دستگاه های دولتی مکلف هستند طبق قانون، برنامه کاری سالانه خود را به شوراهای اسلامی در هر شهر، روستا و بخشی که هستند اعلام کنند.

,

جعفرزاده قهدریجانی در ادامه اشاره ای هم به اعتبارات جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان سمیرم داشت و یادآور شد: امسال نسبت به سال گذشته حدود 90 میلیارد ریال کاهش اعتبار داشته ایم اما سعی و تلاش شده این موضوع در بخش راه و شهرسازی جبران شود.

,

فرماندار سمیرم با تاکید بر شفافیت در کار و اقدام، افزود: اعتبار هر سازمان و مجموعه اداری را نیز به صورت مکتوب و مدون به شوراها و دهیاران اعلام خواهیم کرد تا هر اداره با دیدگاه عدالت محوری و نگاه به همه نقاط شهرستان کار و فعالیت خود را تقسیم بندی و اجرا کند.

,

این مسئول با بیان اینکه سمیرم دارای چهار بخش مرکزی، وردشت، دناکوه و پادنا است ادامه داد: تمام مسئولان به ویژه سازمان های خدماتی و مرتبط با بخش آب، خاک و کشاورزی تلاش کنند اداره آنها در هر بخش نمایندگی داشته باشد تا کار مردم تسهیل شده و از تردد آنان به مرکز شهرستان کاسته شود.

,

سید محمد موسوی، رییس شورای اسلامی روستای سادات آباد نیز از مدیریت جهاد کشاورزی سمیرم خواست سهمیه لوله بیشتری به کشاورزان بخش پادنای سفلی و دو روستای چهارراه و سادات آباد اختصاص دهند.

,

بازدید از طرح پمپاژ آب رودخانه ماربر به دشت کُمه و همچنین منطقه نمونه گردشگری بابازرنگ شهر کُمه مرکز بخش پادنای بزرگ سمیرم از برنامه های دیگر اعضای شورای اداری شهرستان سمیرم بود.

,

بر این اساس، پنج مدیر جدید از جمله، اداره های تأمین اجتماعی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب و فاضلاب شهری و روستایی و منابع طبیعی و آبخیزداری نیز در این جلسه تکریم و معارفه شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه