اخبار داغ

رئیس اداره گاز سمیرم خبر داد؛

تأمین گاز مصرفی در سمیرم مشکلی ندارد/ مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند

تأمین گاز مصرفی در سمیرم مشکلی ندارد/ مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند
رییس اداره گاز سمیرم گفت: تامین گاز مصرفی مردم و سایر بخش ها در این شهرستان بدون ایجاد مشکل خاصی دنبال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی اکبر طباطبایی روز پنجشنبه در گفتگو با صاحب نیوز اظهار کرد: مردم به شایعه ها و خبرهای عنوان شده در فضاهای مجازی توجه نکنند و اخبار رسمی را از رسانه ها و خبرگزاری های رسمی دنبال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه موضوع افت یا قطع گاز سمیرم در سه بخش از چهار بخش این شهرستان مربوط به اواخر هفته گذشته بود و مرتفع شده است، افزود: چهارشنبه هفته قبل مشکلی در خط اصلی انتقال گاز در منطقه جنوب کشور (پاتاوه یاسوج به سمت آباده استان فارس) ایجاد شده بود.

,

این مسئول ادامه داد: این موضوع با این عنوان که احتمال قطع یا افت فشار گاز برای ساعت هایی وجود دارد، بلافاصله از طریق رسانه ها و مجامع عمومی به اطلاع مردم رسید و با فرمانداری، بیمارستان، جایگاه های سوخت گاز، نانوایی ها و سایر مراکز مرتبط مکاتبه شد.

,

رییس اداره گاز سمیرم با بیان اینکه اولویت تامین گاز در چنین مواقعی با مصارف خانگی است اظهار کرد: همان روز چهارشنبه با اعلام ترک خوردگی بخشی از خط لوله اصلی، فشار گاز در سمیرم از 800 psi به حدود psi250 تقلیل یافت اما تنها در چند روستا که در ابتدای مسیر وروی گاز به شهرستان بودند برای ساعاتی قطع شد.

,

طباطبایی با اشاره به وجود 40 ایستگاه اصلی و تقلیل فشار گاز در این شهرستان، خاطر نشان کرد: مجموع گاز وارده به شهرستان غیر از روستاهای بخش وردشت در شمال سمیرم از این خط گرفته می شود که همان ساعات ابتدایی بامداد روز پنجشنبه و با تلاش گروه عملیات شرکت گاز، مشکل ترک خوردگی خط لوله برطرف شده بود.

,

این مسئول یادآور شد: 20 هزار مشترک در هر چهار بخش مرکزی، دناکوه، وردشت و پادنای بزرگ شهرستان منهای چهار روستای خینه، خفر، دیلی و دشت بال در جنوب منطقه از نعمت گاز بهره مند هستند.

,

طباطبایی علت عدم بهره مندی این چهار روستا از گاز طبیعی را سختی و صعب العبور بودن مسیر عنوان و ابراز امیدواری کرد: با احداث جاده روستایی دشت بال به خفر این روستاها نیز از این نعمت برخوردار شوند.

,

شهرستان سمیرم با مساحتی افزون بر 5 هزار و 224 کیلومتر مربع و بیش از 100 هزار نفر جمعیت دارای 4 شهر و 150 روستا و آبادی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه