اخبار داغ

تحولات جهان اسلام؛

انهدام مدرسه فلسطینیان توسط نظامیان رژیم صهیونیستی+ تصاویر

انهدام مدرسه فلسطینیان توسط نظامیان رژیم صهیونیستی+ تصاویر
نظامیان رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود در حق مردم مظلوم فلسطین، یکی از مدارش کرانه باختری را به‌طور کامل منهدم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ نظامیان رژیم صهیونیستی موجود در کرانه باختری در ادامه جنایت‌های خود در حق مردم مظلوم فلسطین، حمله وسیعی را به‌منظور انهدام یک مدرسه در استان الخلیل آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نظامیان رژیم به بهانه مسائل امنیتی به سمت مدرسه «خله الضبع» واقع در منطقه «یطا» در استان خلیل یورش بردند و آن را به‌طور کامل منهدم کردند.

,

ساکنان فلسطینی منطقه و دانش آموزان موجود در منطقه که متوجه یورش نظامیان صهیونیستی شدند به‌سرعت با آن‌ها درگیر شدند تا مانع انهدام مدرسه شوند که ناموفق بودند.

,

بر اساس اعلام رسانه‌های فلسطینی، تعدادی از ساکنان منطقه و دانش آموزان در درگیری با نیروهای صهیونیستی زخمی شدند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، مدرسه خله الصبع توسط چند کانتینر ساخته‌شده بود و ساکنان منطقه مجبور بودند به‌منظور تکمیل کردن دوره تحصیلی خود در این کانتینرها درس بخوانند.

,

از «سلوان» واقع در جنوب شهر القدس در کرانه باختری خبر می‌رسد، گروهی از نظامیان صهیونیست از اوایل صبح امروز به این شهرک یورش برده‌اند و بعد از تخریب اموال عمومی، دو نوجوان فلسطینی ساکن منطقه را دستگیر کرده‌اند.

,

رسانه‌های فلسطینی در همین خصوص اعلام کردند: نظامیان صهیونیستی هرروز به بهانه‌های مختلف به مناطق کرانه باختری یورش می‌برند و ده‌ها فلسطینی را بازداشت می‌کنند.

,

هزاران فلسطینی شامل زن و مرد و کودک در 60 سال گذشته در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند.

,

القدس

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه