اخبار داغ

در جمع نخبگان فضای مجازی استان اصفهان مطرح شد؛

۷۰ درصد کاربران فضای‌مجازی از پشت پرده جریانات بی اطلاعند/ لزوم کار تشکیلاتی برای تاثیر حداکثری در شبکه‌های اجتماعی

۷۰ درصد کاربران فضای‌مجازی از پشت پرده جریانات بی اطلاعند/ لزوم کار تشکیلاتی برای تاثیر حداکثری در شبکه‌های اجتماعی
کارشناسان فضای مجازی با بیان اینکه ۷۰ درصد کاربران فضای مجازی از جریان های پشت پرده بی اطلاع اند بر لزوم کار تشکیلاتی برای تاثیر حداکثری در شبکه های اجتماعی تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مصطفی زارعی صبح امروز در جمع فعالان فضای مجازی استان اصفهان اظهار کرد: صدا و سیمای کشور، آخرین سنگر نظام محسوب می شود که نباید آن را تخریب کرد چرا که گاهی برخی از مسائل پوچ در کشور به جریانی اجتماعی تبدیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: دشمن در سال های اخیر به دنبال بی اعتبار کردن جریان انقلابی بود که باعث می شود رسانه های منطبق با جریان نظام از بین بروند.

,

این کارشناس فضای مجازی با بیان اینکه 70 درصد از افرادی که در فضای مجازی فعالیت دارند نسبت به جریان سازی که در پشت پرده انجام شده است اطلاعی ندارند، گفت: از نظر روانشناسی، مردم در اینستاگرام به دنبال تفریح هستند تا بتوانند خود را نشان دهند و نگاه به آن تغییر رویکردهای فرهنگی بوده که تا حدی هم موفق عمل کرده است.

,

وی توئیتر را از جمله شبکه های فضای مجازی مادر نام برد و افزود: این فضا سختی های خود را دارد اگرچه اثرگذاری آن در جامعه بیشتر است بنابراین اگر به دنبال افزایش اعتبار در این فضا هستید با نام واقعی خود در آن حاضر شوید و از عکس و هشتک مناسب استفاده کنید.

,

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج استان اصفهان نیز در پایان جلسه لازمه بسترسازی برای ظهور حضرت مهدی را حضور در فضای مجازی با تعبیر جهاد کبیر عنوان کرد و گفت: فعالیت در این بستر آنقدر اهمیت دارد که رهبر معظم انقلاب فرموده اند اگر به عنوان رهبر انتخاب نمی شدم به طور حتم در فضای مجازی فعالیت می کردم.

,

رضا غفوری اضافه کرد: فعالیت موثر در فضای مجازی بالاتر از خادمی افتخاری امام رضا علیه السلام و حتی شهادت است بنابراین اگر با این تفکر وارد این فضا شویم به طور قطع موفق عمل کرده و می توانیم این فضا را به دست بگیریم.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز در پله چهلم انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم که باید با حضور در فضای مجازی ضمن عقب راندن دشمن، معارف این نظام را نیز صادر کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه