اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

غرب با نگاه ابزاری کرامت زن را خدشه‎دار کرده است / آینده کشور به اقتدار فرهنگی وابسته است

غرب با نگاه ابزاری کرامت زن را خدشه‎دار کرده است / آینده کشور به اقتدار فرهنگی وابسته است
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: نگاه ابزاری غرب به زن موجب شده تا کرامت زن خدشه دار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سبلان‌ما، آیت الله عاملی امروز در جمع بسیجیان و فعالان فرهنگی شهرستان کوثر به مناسبت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: اگر امروز بخواهیم در عرصه جهانی جایگاه  خود را بیش از این ارتقا دهیم نیازمند فرهنگ، علم و مدنیت فاخر هستیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به لزوم احساس مسئولیت و علاقه به وطن برای حل مشکلات کشور، عنوان کرذ: همه کشورهای پیشرفته، پیشرفت خود را مدیون علم و فرهنگ فاخر هستند .

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه تربیت صحیح باید از آموزش و پرورش شروع شود، بیان کرد: در کشور پیشرفته ای مثل ژاپن انقلاب فرهنگی زودتر از انقلاب اقتصادی شروع کرده است و به همین دلیل به عنوان کشور پیشرفته در عرصه جهانی شناخته شده است .

,

عاملی گفت: باید والدین به تربیت فرزندان اهتمام جدی داشته باشند و با استدلال و منطق به سوالات دینی و اعتقادی جوانان بخصوص در مورد مسئله مهم حجاب پاسخ دهند.

,

وی با بیان اینکه نگاه ابزاری غرب به زن کرامت آن را خدشه دار کرده است، تصریح کرد: فراگیری علم باید امروز در اولویت برنامه های بانوان کشور باشد، چرا که علم به انسان سیر وجودی می دهد وقدرت خدمت را گسترده تر می کند.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با اشاره به اینکه عدم آگاهی شاهان بی کفایت از شرایط کشور و غفلت500 ساله انان از علم و فرهنگ بزرگترین ضربه را به کشور وارد کرده است، گفت: در شرایط کنونی نیازمند جریان های فرهنگی قوی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستیم .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه