اخبار داغ

طی ۳ ماه امسال محقق شد؛

کشف ۱.۸ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

کشف ۱.۸ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: طی سه ماهه اول سال‌جاری، بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد محمدپور در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: طی سه ماهه اول سالجاری، بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال کالای قاچاق در استان مازندران کشف شده است.

وی افزود: طی این مدت، از 2 هزار و 250 واحد خرده، عمده و شرکت‌های پخش در سراسر استان بازرسی صورت گرفت که 138 واحد متخلف در زمینه عرضه کالای قاچاق شناسایی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه ارزش ریالی تخلفات شناسایی شده یک‌میلیارد و 865 میلیون و 386 هزار ریال بوده است، اظهار کرد: بیشترین کالای قاچاق مربوط به سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و خواربار، انواع آدامس، انواع نوشیدنی، برنج، لوازم خانگی و ... بوده است.

محمدپور در پایان گفت: در این بازه زمانی، از 3 هزار و 682  واحد خبازی در سطح استان نیز بازرسی به‌عمل آمده که برای واحدهای متخلف پرونده به ارزش ریالی دو میلیارد و 832 میلیون و 715 هزار و 500 ریال تشکیل و برای صدور رأی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه