اخبار داغ

با حضور مدیرکل بهزیستی استان تهران:

۳ مرکز خدماتی اداره بهزیستی شهرستان شهریار افتتاح شد+تصاویر

۳ مرکز خدماتی اداره بهزیستی شهرستان شهریار افتتاح شد+تصاویر
به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی، سه مرکز خدماتی اداره بهزیستی شهرستان شهریار افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از   راه مبین ، به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی سه مرکز خدماتی اداره بهزیستی شهرستان شهریار با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه مبین,

در این مراسم بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران، سبزه گلین رئیس اداره بهزیستی شهریار و جمعی از مسئولان شهر حضور داشتند.

,

داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران در این مراسم ضمن اشاره به نقش موثر مراکز خدماتی بهزیستی گفت: یکی از سیاست های سازمان بهزیستی حمایت همه جانبه از مراکز ارائه دهنده خدمات به جامعه هدف بهزیستی می باشد.

,

مدیرکل بهزیستی استان تهران افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر موضوع اشتغال تاکید داشته اند، شعار سال هم در همین رابطه نامگذاری شده است به همین دلیل سازمان بهزیستی در تلاش است تا به راه اندازی مراکز در کنار ارائه خدمات، اشتغال افراد را فراهم کرده و به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشاند.

,

وی با اشاره به نقش موثر رسانه ها در عملی شدن اهداف سازمان بهزیستی گفت: رسانه ها همواره نقش پررنگ و تاثیرگذاری در حمایت از اهداف سازمان بهزیستی داشته اند به طوری که برخی مواقع انتقادات کاربردی و مفید آن ها بسیاری از موانع را برطرف ساخته و سازمان بهزیستی را یک گام به اهداف خود نزدیک تر کرده است.

,

احسان سبزه گلین رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار نیز در این مراسم از حمایت همه جانبه تمامی دستگاه ها و مسئولان مربوطه از جامعه هدف بهزیستی خبر داد.

,

گفتنی است مراکز روزانه آموزش و توانبخشی حرفه ای در وحیدیه، روستامهد در وحیدیه و مرکز مشاوره در فاز یک اندیشه از جمله مراکزی بود که به دست مدیر کل بهزیستی استان تهران  و مسئولان مورد افتتاح و  بهره برداری قرار گرفت.

,

بهزیستی

, بهزیستی ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه