اخبار داغ

مدیرعامل باشگاه نساجی:

پیمانکار ورزشگاه وطنی کار را خوابانده است/ معرفی ۳ ورزشگاه جدید به سازمان لیگ

پیمانکار ورزشگاه وطنی کار را خوابانده است/ معرفی ۳ ورزشگاه جدید به سازمان لیگ
مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: پیمانگار ورزشگاه شهید وطنی کار را خوابانده و ما هم سه ورزشگاه دیگر را به سازمان لیگ معرفی کرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، علی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، درباره آخرین وضعیت ترمیم ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر و اینکه آیا این ورزشگاه به بازی‌های لیگ می‌رسد یا خیر، اظهار کرد: طبق بازدیدی که امروز از این ورزشگاه داشتم شرایط را مساعد نمی‌بینم، 10 روز است که کار تعطیل شده و هفته قبل هم که برای بازدید آمدم وضعیت همین طور بود و با این روندی که در حال پیش رفتن است، مطمئن باشید این ورزشگاه یک سال آینده هم آماده نمی‌شود.

وی تاکید کرد: پیمانکاری که مسئولیت ترمیم ورزشگاه را بر عهده گرفته با این روندی که دارد و کار را تعطیل کرده اتفاقی نمی‌افتد و من باید به اطلاع مردم قائم شهر برسانم که نساجی نمی‌تواند در قائم شهر بازی کند و از این اتفاق خیلی متاسف و ناراحتیم به خصوص جواد نکونام به شدت از این موضوع ناراحت است چون او معتقد است قدرت اصلی نساجی هواداران وحمایت‌های آنها در ورزشگاه شهید وطنی است.

مدیرعامل باشگاه نساجی ادامه داد: من امرز هم با مسئولان سازمان لیگ صحبت کردم و وضعیت ورزشگاه وطنی را به آنها توضیح دادم. ما ورزشگاه اول‌مان را برای معرفی، ورزشگاه شهدای سیمرغ اعلام کردیم، ورزشگاه دوم ورزشگاه شهید ساری و سوم هم تختی تهران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه