اخبار داغ

با شرکت در مهمترین فستیوال سطح جهان؛

نخبه سیستانی موفق به کسب مدال برنز مسابقات اختراعات سیلکون ولی شد

نخبه سیستانی موفق به کسب مدال برنز مسابقات اختراعات سیلکون ولی شد
احمد فدایی مخترع جوان سیستانی با کسب مقام سوم مسابقات اختراعات سیلکون ولی کالیفرنیا آمریکا بار دیگر برای سیستان وبلوچستان افتخارآفرین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، امروز جوانان خلاق و با استعداد این مرز و بوم همواره با نوردیدن پله‌های افتخار برای اقتدار ایران اسلامی در جهان در حال تلاش و تکاپو هستند، جویندگان علم و دانشی که همواره در صفوف کسب علم و دانش از هم پیشی می گیرند. امروز استان سیستان وبلوچستان خطه دلیر مردان و شیر زنان و جوانان جویای علم و دانش پابه پای رشد فزاینده علم و دانش جهان حرکت کرده و هیچگاه از این مسیر باز نمانده و همواره سخن‌ها برای گفتن دارد.
یکی از جوانان این استان احمد فدایی است که تا امروز توانسته چندین اختراع را به نام خود ثبت و مدال های طلای بین المللی دریافت کند.
وی یکی از نخبگان و محققان سیستانی است که علیرغم دستیابی به موفقیت های فراوان از حمایت کافی از سوی مسئولان داخلی به ویژه استانی و شهرستانی حمایت چندانی نشده و این موضوع سبب کاهش انگیزه و دلسردی در وی و سایر نخبگان شده است.
این مخترع جوان توانسته با کسب مقام سوم مسابقات اختراعات سیلکون ولی _ کالیفرنیا آمریکا بار دیگر برای سیستان وبلوچستان افتخارآفرینی کند.
فدایی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در روزهای گذشته در مسابقات اختراعاتی که در کشور آمریکا و در شهر کالیفرنیا و در منطقه ای موسوم به سیلکون ولی شرکت پیدا کردم، که این مسابقات در سطح بالایی و باحضور بیش از ٣٠ کشور برگزار شد.
وی برگزاری چنین مسابقاتی را یکی از مهمترین فستیوال ها در سطح جهان عنوان کرد و افزود: در این مسابقات با طرحی تحت عنوان گلخانه های قابل کشت با آب شور و تصفیه آب دریا برای کشاورزی شرکت کرده بودم که با یاری خداوند موفق به اخذ مدال برنز شدم.
وی ادامه داد: اگر چه دوست داشتم با مدالی رنگین تر دل مردم کشورم را شاد کنم اما امیدوارم مردم کشور به ویژه مردم سیستان و بلوچستان این افتخار هر چند ناچیز را از این فرزندشان پذیرا باشند.
فدایی با بیان اینکه فرزند این دیار هستم و به سیستانی و بلوچستانی بودنم افتخار می کنم، افزود: از افرادی که در این مسیر بنده را یاری کردند و باعث حضورم در این مسابقات شدند تشکر می کنم.
این نخبه سیستانی در ادامه خاطر نشان کرد: در این مسابقات پیشنهادها و مکاتبات زیادی  از کشور های مختلف داشتم اما به امید خدا تمام سعی خود را خواهم کرد که اول در استان سیستان وبلوچستان این طرح اجرایی شود.
فدایی در پایان گفت: در ماه های آینده اگر حمایتی از سوی مسئول و یا نهادی صورت پذیرد در مسابقات اختراعات آلمان شرکت خواهم کرد و ان شاالله بار دیگر با کسب نتیجه ای بهتر دل مردم غم دیده شهر و دیارم را شاد خواهم کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

از سوی مسئولین برگزار کننده مسابقات اختراعات در کشور امریکا و کالیفرنیا در منطقه ای موسوم به سیلکون ولی که مقر اصلی شرکت های بزرگی همچون اپل ، آی بی ام ، مایکروسافت ، فیس بوک و  بزرگترین شرکت های امریکایی هست ، دعوت شده ام.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه