اخبار داغ

انفجار تانکر سوخت در هرمزگان دو کشته بر جای گذاشت/اثری از اجساد نیست

انفجار تانکر سوخت در هرمزگان دو کشته بر جای گذاشت/اثری از اجساد نیست
واژگونی و انفجار یک تانکر سوخت در ساعت هشت دقیقه بامداد جمعه دو کشته بر جای گذاشت و تا کنون اثری از متوفیان یافت نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اسفندانی،فرمانده قرارگاه پلیس راه استان هرمزگان در گفتگو با سایت هرمز گفت: این حادثه دو کیلومتر پس از پلیس راه بندرعباس-میناب(روبروی دانشگاه هرمزگان) رخ داد و شدت حادثه به قدری بود که هیچ اثری از اجساد قربانیان به دست نیامده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار کرد:علت واژگونی تانکر سوخت در حال بررسی است لذا خواب آلودگی و‌ خستگی نمی تواند دلیل این حادثه باشد چرا که به فاصله اندکی پس از کنترل و‌ عبور از ایستگاه پلیس راه واژگون شده است.

,

فرمانده پلیس راه هرمزگان افزود:تانکرهای حامل سوخت و نفتکش ها مجوز تردد در شب را ندارند و متاسفانه هیچ کدام از خودروهای حامل سوخت مجهز به سیستم هوشمند آنلاین نیستند و پلیس قادر به کنترل آنها در طول مسیر نیست.

,

وی ادامه داد:دو روز پیش از این حادثه نیز ، ورود خودرو تانکر سوخت به یک مغازه در حاشیه جاده بندرعباس میناب، دو کشته و ۴مجروح بر جای گذاشت.

,

شایان ذکر است که در یک هفته گذشته این سومین حادثه آفرینی خودروهای سوخت است که ۱۶ کشته برجای گذاشته که از این تعداد، چهار کشته در جاده بندرعباس میناب بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه