اخبار داغ

حاشیه ای از اجتماع فعالان فضای مجازی در مشهد؛

علی رغم هجوم همه جانبه دشمن نیروهای انقلابی متحدتر می شوند

علی رغم هجوم همه جانبه دشمن نیروهای انقلابی متحدتر می شوند
مشهد ـ آری، علی رغم همه تهدید ها، فشار ها و برنامه ریزی های فشرده دشمن، این انقلابیون هستند که بازهم بیش از پیش با هم متحد می شوند و سیلی به صورت دشمنان می زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛عصر پنج شنبه و 21 تیرماه، حوالی ساعت 6 عصر تالار همایش های نور آبکوه مشهد حال و هوای دیگری دارد؛ یک اجتماع بزرگ از جنس رسانه و با بوی انقلاب، و مدعوین آن هم بچه های جوان و همیشه پای کار انقلاب هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

همایشی که علی رغم خیلی از برنامه های دیگری که مدعو وارد سالن می شود و باید بدون هیچ سر و صدایی یک گوشه بنشیند نیست، قطعا وقتی وارد شوی از چهار طرفت رفیق و دوست حقیقی و مجازی است که بر سرت خراب می شود.

,

 

,

کمی سرت را بچرخانی، فلانی را میبنی که هر زمان و هر ساعتی که پست گذاشتی اولین نفری است که تو را لایک می کند، کمی آنطرف تر همانی را می بینی که با او ساعت ها زیر فلان پست بحث  سیاسی می کردی، کنارش هم همانی است که چه از دریا عکس بگیرد و چه از کویر دشت لوت، تو را تگ می کند.

,

 

,

اینجا همه با هم صمیمی اند، اینجا همایش اینستاگرامی های انقلابی است در مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام و تعداد زیادی از افرادی که مجازی و جای جایش حقیقی هم پای کار انقلاب هستند.

,

 

,

غلغله ای در سالن به پا شده و سالن راس ساعت 6 یعنی ساعت شروع برنامه کاملا پر شده است؛ قاری بالا می رود و تا شروع می کند به یکباره سالن ساکت می شود، گویی همه خوابیده اند، بعد هم عرض ادب به سرود ملی و دست آخر هم همه دسته جمعی به محضر سلطان خراسان عرض ادب می کنند.

,

 

,

اولین سخنران برنامه، مسئول برگزاری برنامه است که در خصوص اهداف تشکیل این دورهمی توضیح می دهد، مصطفی شریف هدف از تشکیل برنامه را انسجام نیروهای انقلاب بیان کرد و گفت: در هر فعالیتی، خصوصا فعالیت در فضای مجازی باید انسجام داشته باشیم تا بتوانیم موفق عمل کنیم.

,

 

,

وی افزود: هدف از تشکیل دورهمی های اینستاگرام فعالیت اثر گذار در عرصه فضای مجازی است تا نیروهای انقلاب بتوانند در کنار هم فعالیت جبهه ای انجام دهند.

,

 

,

در ادامه یکی از فعالین فضای مجازی نکاتی آموزشی در مورد نحوه کار با اینستاگرام را توضیح داده و به برخی از نکات فنی آن اشاره  کرد.

,

 

,

بعد از پخش کلیپی از مقام معظم رهبری که به اهمیت فضای مجازی اشاره می کردند، یکی  از شعرای جوان مشهدی شعر خوانی کرد.

,

 

,

سپس هادی حاجتمند کارگردان فیلم سینمایی اشنوگل با تشویق حضار روی سن آمد و گفت: من خیلی داخل اینستاگرام فعال نیستم، برعکس بسیاری از سلبریتی هایی که چندصد هزار و برخی چند ملیون دنبال کننده دارند اما از این راه برای خودنمایی استفاده می کنند.

,

 

,

وی افزود: متاسفانه بسیاری از سلبریتی ها در کشور ما در مورد مساولی که نسبت به آن آگاهی ندارند سخن می گویند و جامعه را دچار تشنج می کنند.

,

 

,

این کارگردان انقلابی خبر داد: در حال حاضر در حال تهیه یک فیلم سینمایی هستم که به موضع جنگ سوریه می پردازد.

,

 

,

مهمان بعدی برنامه دورهمی دکتر وحید جلیلی از فعالین رسانه های و فرهنگی مشهد بود که خطاب به مخاطبین، گفت: واقعه گوهرشاد اگر در هر کشور دیگری رخ می داد تا کنون بسیاری از آثار سینمایی و هنری آن را به جهان مخابره می کردند اما در کشور ما هیچ کس به آن نپرداخته است.

,

 

,

وی افزود: اگر ما طرفدار هویت شهری مشهد هستیم چرا باید حماسه ای اینچنین را بایکوت کنیم؟ چرا در روز واقعه گوهرشاد، هیچ بویی از این حماسه و واقعه در آن نباشد؟

,

در همین حالی که مهمانان در حال رفت و آمد روی سن برنامه هستند، کمی آن طرف تر از آن ها آقای منصوب، نقاش هنرمند مشهدی در حال خلق چهره حماسه ساز دیگری از هزاران شهید این  وطن است.

,

 

,

اما این شهید بوی دیگری دارد، بویی که همه این بچه ها را دور هم جمع کرده، منصوب تصویری از شهید خبرنگار مدافع حرم محسن خزایی را می کشد و تابلوی سیاه قلم او در پایان به خانواده شهید اهدا می شود.

,

 

,

بخش جذاب برنامه هم برای خود عالمی دارد؛ علی ذکریایی کمدین و مجری توانمند انقلابی و مشهدی است که بازهم مثل همیشه گل کاشته و صدای خنده جمع را تا چندین متر آن طرف تر از تالار نور می کشاند.

,

 

,

و آخرین مهمان برنامه که حسن ختام برنامه نیز می باشد روایت گری حاج آقای دلبریان؛ راوی دفاع مقدس است که با همان لهجه شیرین خود از خاطرات دفاع مقدس برای بچه های اینستاگرامی گفت.

,

 

,

آری، علی رغم همه تهدید ها، فشار ها و برنامه ریزی های فشرده دشمن، این انقلابیون هستند که بازهم بیش از پیش با هم متحد می شوند و سیلی به صورت دشمنان می زنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه