اخبار داغ

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

استخر شنای کارگران بخش باباحیدر شهرستان فارسان کلنگ زنی شد

استخر شنای کارگران بخش باباحیدر شهرستان فارسان کلنگ زنی شد
آیین کلنگ زنی استخر شنای کارگران بخش باباحیدر شهرستان فارسان با حضور وزیر تعاون. کار و رفاه اجتماعی،استاندار چهارمحال و بختیاری،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان فارسان و مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جهانبین نیوز ، آیین کلنگ زنی استخر شنای کارگران بخش باباحیدر شهرستان فارسان امروز  با حضور وزیر تعاون. کار و رفاه اجتماعی،استاندار چهارمحال و بختیاری،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان فارسان و مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , جهانبین نیوز,


علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان فارسان گفت: برای حال کارگران مجموعه استخر شنای را کلنگ زنی خواهیم کرد تا خانواده کارگری و بازنشستگان بتوانند از این استخر شنا استفاده داشته باشند.

ایشان بیان کردند: که بیشتر در این مراسم کلنگ زنی کودکانی به چشم می‌خورند که این احساس خوبی است که برای تفریح این کودکان بتوانم این مجموعه را درست کنیم و همین برای ما لذت‌بخش می‌باشد که این افراد بتوانند از این مجموعه در آینده استفاده کنند.

علی کاظمی باباحیدری، نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی ضمن خیرمقدم خدمت وزیر کار و رفاه اجتماعی و استاندار چهارمحال و بختیاری و مسئولین شهرستان فارسان گفت: کارگران مابعد از 16 سال با پیگیری‌های صورت گرفته خوشبختانه توانستیم اعتباری خوبی برای طرح‌ها مشخص کنیم که ان شاء الله در سفر آینده بتوانیم سالن ورزشی کارگران فارسان و استخر شنای شهر باباحیدر را افتتاح کنیم.

با توجه به اینکه نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در سخنرانی‌های خود گفته بود استان چهارمحال و بختیاری رتبه اول در بیکاری را دارد. حال باید دید با سفر وزیر کار و رفاه اجتماعی به شهرستان فارسان این معضل بیکاری که این شهرستان دارد و باعث شد است که تمام جوانان این شهرستان به استان‌های دیگر برای کار مهاجرت می‌کنند حل خواهد شد یا نه؟

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, , ,
,
, , , , , , , ,
, , , , , , , ,
, , , , , , , ,
, , , , , , , ,
, , , , , , , ,
, , , , , , , ,
, , , , , , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه