اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با معرفی نفرات برتر در اردبیل به کارخود پایان داد

چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با معرفی نفرات برتر در اردبیل به کارخود پایان داد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی با معرفی نفرات برتر در اردبیل به کارخود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین اکبر قیامی در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی به خبرنگار  سبلان‌ما، اظهارداشت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم به مدت یک روز در دو بخش خواهران و برادران بالای ۱۸ سال در مهدیه اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

حجت الاسلام والمسلمین قیامی با اشاره به اینکه در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات بیش از ۵۰۰ نفر در دو بخش خواهران و برادران شرکت کننده داشتیم افزود: از این تعداد ۷۵ نفر از بخش برادران و ۶۵ نفر در بخش خواهران در مجموع ۱۴۰ نفر به مرحله استانی این چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم راه یافتند.

,

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در شش رشته از قرآن کریم، حفظ، ترتیل، تحقیق، اذان، دعا خوانی و مفاهیم باهم به رقابت پرداختند.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از اعزام نفرات برتر چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم به مرحله کشوری خبردادوافزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مرحله کشوری که در بهمن ماه سال ۹۷ در استان مرکزی برگزار می شود راه می یابند.

,

حجت الاسلام والمسلمین قیامی گفت: ۱۰ داور بین المللی و کشوری به همراه یک ناظر از سوی سازمان اوقاف کشوری این دوره از مسابقات قرآن کریم را نظارت و قضاوت کردند.

,

،

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه