اخبار داغ

مراحل تولید یک خبر در بین ضد انقلاب

مراحل تولید یک خبر در بین ضد انقلاب
رسانه‌ها و پیاده نظام مترصد فرصت حمله به نظام جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای پوشش حداکثری انجام داده‌اند. حالا ادعای کذب وکیل پرونده همه جا پیچیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وکیل است. در معرفی خود در توئیتر نوشته: دفاع از متهمین امنیتی، مطبوعاتی و به طور کلی وکالت در پرونده‌های با عنوان به اصطلاح حقوق بشری. عضو انجمن صنفی روزنامه‌نگاران. شماره‌های موبایل و دفترش را هم گذاشته است. زیر همه این‌ها آدرس دفتر وکالتش را هم می‌توانی ببینی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, توئیتر , حقوق بشری,

به توئیت‌هایش دقت می‌کنم. تا زمان تنظیم این خبر ۱۷ توئیت بیشتر نزده است که البته ۷ مورد آن در دو روز گذشته بوده است. همه این هفت توئیت مربوط به خانمی است با نام اختصاری "م. ف". آقای وکیل اتهامش را اجتماع و تبانی اعلام کرده و گفته در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به سه سال حبس و دو سال ممنوع الخروجی محکوم شده است.

,

در همان توئیت اعلام اتهام و حکم محکومیتش گفته مفقود شده و به همه جا سر زده‌اند، اما اثری از او نیست. تا اینجای کار ضد انقلاب و بازوهای رسانه‌ای آن‌ها پروژه را عادی جلو می‌برند تا اینکه آقای وکیل یک توئیت دیگر می‌زند و می‌گوید به نظر موکلش به قتل رسیده است.

, ضد انقلاب,

بازی از همینجا شروع می‌شود. همه پای کار می‌آیند، لایک و ریتوئیت. هنوز مشخص نیست چه اتفاقی افتاده است. کاربران پای همین توئیت سوال می‌پرسند و آقای وکیل در جواب همه را به آینده حواله می‌دهد. حتی یک نفر می‌گوید "شما چه جور وکیلی هستین که وقتی از خبری مطمئن نیستید منتشرش میکنید؟ ‏خودتون نمیتونستید منتظر بمانید تا چند روز آینده که مشخص شد اطلاع رسانی کنید؟ "

,

, ,

کار بالا می‌گیرد. آقای وکیل سوال پیچ شده و رسانه‌های ضد انقلاب هم پای کار آمده‌اند.

,

, ,

رسانه‌ها و پیاده نظام مترصد فرصت حمله به نظام جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای پوشش حداکثری انجام داده‌اند. حالا ادعای کذب وکیل پرونده همه جا پیچیده است. جاعل نیوز پا را فراتر می‌گذارد و می‌گوید به گفته وکیل، "م. ف" در زندان به قتل رسیده است.

,

, ,

کار بالا گرفته است. اکانت کاربری وکیل که خیلی از همکارانش به نوع نوشتار او حتی ایراد می‌گیرند دوباره وارد عمل می‌شود و می‌گوید وقوع قتل قطعی نیست. آقای وکیل بر پایه حدس گمان تا الان اطلاع رسانی می‌کرده است و با زدن توئیت‌های ناقص و البته جذاب برای معاندین اکانتش برای ضد انقلاب به عنوان سوژه‌ای جذاب شناسانده شده است. حالا می‌گوید به دلیل اتفاقات ۸ روز گذشته تحلیل من این است که موکل به قتل رسیده، اما انگشت اتهام متوجه مراجع قانونی نیست. اما جاعل نیوز و ضد انقلاب متوهم چندین ساعت است که تبلیغ کرده اند این فرد در زندان کشته شده است.

, قتل ,

اوضاع پس است و باز هم در توئیتی دیگر توضیحی دیگر ارسال می‌شود. اما جالب هست هیچ یک از توئیت‌های بعدی با استقبال ضد انقلاب مواجه نمی‌شوند. همه در حال لایک و ریتوئیت محتوای قبلی هستند.

,

وکیل دوباره گوشی خود را برمی‌دارد. تازه می‌گوید موکل در بازداشت نبوده و با قید وثیقه آزاد بوده است. می‌گوید "م. ف" پنج شنبه هفته گذشته از منزل خارج شده و تا الان به خانه باز نگشته است و ما با خانواده به این نتیجه رسیدیم که به قتل رسیده است.

,

, ,

این روزها در فضای مجازی مربوط به ضد انقلاب تولید محتوای جالبی در حال رخ دادن است. کشته سازی‌ها و تظاهرات من در آوردی کم بود حالا هر کس که کوچکترین تعلقی به فضای ضد انقلاب دارد اگر از او خبری نشد پس کشته شده است.

,

متاسفانه فضای مجازی بی انتها با ادعاهای کیلویی متوهمانه این روزها بلای جان خبر و خبر رسانی صادقانه شده است.

,

در هر صورت تاکنون خانواده فرد مورد اشاره تاکنون در مورد "م. ف" اظهار نظر رسمی نکرده‌اند که مشخص شود سرنوشت سوژه مورد اشاره در این خبر چه بوده است.

,
منبع: میزان
, منبع: میزان]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه