اخبار داغ

مسابقات تیراندازی با کمان در میبد به پایان رسید +تصاویر

مسابقات تیراندازی با کمان در میبد به پایان رسید +تصاویر
مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی بسیج یزد با معرفی نفرات برتر در میبد به کار خود خاتمه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، صبح امروز رقابت‌های قهرمانی تیراندازی با کمان از سری مسابقات ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج مساجد و محلات استان یزد در مجموعه ورزشی شهدای میبد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

در این مسابقات 46 کماندار از شهرستان‌های یزد، میبد، اردکان، مهریز و بافق در دو بخش بانوان و آقایان و دو رشته ریکرو و کامپوند در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با هم به رقابت پرداختند.

,

در پایان این مسابقات در بخش ریکرو و در رده سنی نونهالان پسر علیرضا شاکر از میبد، یونس احمد زاده از اردکان و امیر حسین زارعشاهی از میبد و در نونهالان دختر بهاره طاهری از اردکان، فاطمه زارعشاهی از میبد و سیده محیا متولیان از بافق به عناوین اول تا سوم مسابقات دست یافتند.

,

در بخش ریکرو در رده سنی نوجوانان پسر یاسین میر شمسی از اردکان، مهدی طالبی از میبد و امیر حسین ابراهیمی از توان دیزل بافق و نوجوانان دختر مهرانا سادات نظری از یزد، اسماء بیگی و مریم رمضانپور از توان دیزل بافق و در رده سنی جوانان فاطمه تقی زاده، فاطمه برزگر و ساجده فتوحی از بافق مقام قهرمانی مسابقات را بدست آوردند.

,

در مسابقات کامپوند نوجوانان و نونهالان آوا کوراغلی از یزد، فاطمه زارعی از میبد و فاطمه ترک از یزد و در آقایان علیرضا زارع از اردکان، سید محسن هاشمی و امیر حسین اشتری از یزد رتبه های اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند.

,

در پایان این رقابت ها با حضور جمعی از مسئولین بسیج و ورزش و جوانان به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایزی از سوی کمیته برگزاری اهدا شد.

,

این مسابقات به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج میبد برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه