اخبار داغ

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مطرح کرد

تلاش دشمن برای القای ناامیدی و ایجاد خطای محاسباتی در کشور/ به داشته‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی باور داشته باشیم

تلاش دشمن برای القای ناامیدی و ایجاد خطای محاسباتی در کشور/ به داشته‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی باور داشته باشیم
مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان این‌که راه شکست ملت ایران ایجاد خطای محاسباتی و خودتخریبی است گفت: در کنار بیان مشکلات، داشته‌های جمهوری اسلامی را بیان کنیم و با انرژی که از داشته‌هایمان به دست می‌آوریم، می‌توانیم با مشکلات مبارزه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، وحید جلیلی مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی عصر امروز در جمه فعالان فرهنگی خراسان جنوبی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر دچارنشدن به اختلال در دستگاه محاسباتی گفت: یکی از مواردی که در قرآن آمد، محاسبات انسان‌هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، وحید جلیلی مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی عصر امروز در جمه فعالان فرهنگی خراسان جنوبی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر دچارنشدن به اختلال در دستگاه محاسباتی گفت: یکی از مواردی که در قرآن آمد، محاسبات انسان‌هاست.,

 

,

وی افزود: انسان در حوزه‌های مختلف دچار خطا در محاسبات می‌شود و شیطان کمک می‌کند تا انسان دچار خطای محاسبه شود.

,

 

,

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از اهداف جنگ نرم، دچارکردن انسان به خطای محاسباتی است.

,

 

,

جلیلی افزود: دشمنان اسلام و مستکبران، چهل سال اقدامات علیه ملت ایران را تجربه کردند و تلاش‌‎های زیادی برای نابودی انقلاب اسلامی انجام دادند و کشورهای مختلفی را به صحنه آوردند.

,

 

,

وی اضافه کرد: دشمنان، در مقاطع مختلف تلاش کردند از توان‌های کشورهای مختلف برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی کمک بگیرند.

,

 

,

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان، در نهایت به این جمع‌بندی رسیدند که انقلاب اسلامی را هیچ کشوری نمی‌تواند شکست دهد، جز خودِ ملت ایران.

,

 

,

جلیلی افزود: راه شکست ملت ایران این است که در نرم‌افزار محاسباتی ملت ورود کنند تا به خودتخریبی برسند که اگر این‌گونه باشد، از لحاظ نرم‌افرازی به اشتباه راهبردی بسیار خطرناکی مبتلا می‌شویم که بخش قابل توجهی از انقلابیون و حزب‌اللهی‌ها دچار این دام شدند.

,

 

,

وی با بیان این‌که همه، همواره دنبال خبر بد هستیم اظهار کرد: در مواجهه با خطاها و ناهنجاری‌ها بسیار حساس هستیم و تلاش می‌کنیم توجه دیگران را به آن خطا جلب کنیم اما در توجه به نعمت‌ها و برخورداری‌هایمان، حتی یک‌دهمِ توجه به خطا را نداریم.

,

 

,

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: امام علی علیه‌السلام در یکی از خطبه‌هایشان در یک فراز در توصیف متقین می‌فرمایند متقی کسی است که روز را به شب می‌رساند در حالی که دغدغه‌اش شُکر است که آیا شکر نعمت‌هایی که دارد به جا می‌آورد؟

,

 

,

جلیلی با بیان این‌که مفهوم شُکر امروز باید برای جامعه یادآوری شود افزود: امروز جمهوری اسلامی در معرض هجوم دشمنانی است که می‌خواهند امید را از جامعه بگیرند.

,

 

,

وی اظهار کرد: مسائل کشور بیان شود اما تعریف از مسئله چیست؟ مسئله ترکیبی از داشته‌ها و نداشته‌هاست به‌گونه‌ای که با داشته‌ها بتوان نداشته را به دست آورد.

,

 

,

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان این‌که عدهای، بن‌بست را با مسئله اشتباه گرفتند گفت: وضعیت روستاها در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با داشته‌های امروز قابل مقایسه نیست.

, ,

 

,

جلیلی خاطرنشان کرد: دشمنان، به جامعه ما القا می‌کنند وضعیت بدی داریم و وضع کشورهای خارجی خیلی بهتر است در صورتی که این‌گونه نیست.

,

 

,

وی یادآور شد: نخست‌وزیر انگلیس توئیت می‌کند و عذرخواهی می‌کند که می‌داند بسیاری از پرستاران انگلیس شب‌ها گرسنه می‌خوابند.

,

 

,

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: در صورتی که کشورهای دیگر، وضعیت خوبی ندارند اما دشمنان، به داخل کشور ما، ناامیدی را پمپاژ و و ضع جامعه ایران را بد بیان می‌کنند.

,

 

,

جلیلی افزود: زمانی که یک فساد رخ می‌دهد چرا وجه دیگرش که برخورد با آن فاسد است را نمی‌بینیم؟

,

 

,

وی اظهار کرد: اگر یک امام جمعه مانند آیتالله عبادی، چهل سال زاهدانه زندگی کند، کسی ایشان را نمی‌شناسد اما اگر یک خطایی انجام دهد، تمام دنیا متوجه می‌شوند.

, ,

 

,

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: اقدام امام جمعه سرپل ذهاب که حاضر نشد به کانکس برود و داخل چادر ماند را منتشر نکردیم.

,

 

,

جلیلی افزود: جاده‌های زیادی آسفالت و دوبانده شده است اما آن را نمی‌بینیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: شکست‌ها دیده می‌شود اما پیروزی‌ها دیده نمی‌شود.

,

 

,

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: داعش که سال‌ها برای ایجاد آن برنامه‌ریزی شده بود را شکست می‌دهیم، ایران به مسئله اقلیم کردستان عراق ورود و آن را جمع کرد و موارد دیگری از پیروزی‌ها داریم اما آن را بیان نمی‌کنیم.

,

 

,

جلیلی با بیان این‌که دشمنان، از درون فروپاشیدند اما می‌خواهند ناامیدی را به ما القا کنند تصریح کرد: با ناکارآمدی در جمهوری اسلامی مخالفیم اما عده‌ای در خیابان می‌ریزند و عکس قاسم سلیمانی را آتش می‌زنند که باید گفت چرا به کارآمدترین بخش که امنیت هست، حمله می‌کنند؟

,

 

,

وی با بیان این‌که درگیر جنگ نرم هستیم یعنی در بهترین شرایط ببازیم اظهار کرد: شیعه در این زمینه خاطرات خوبی ندارد، مالک‌اشتر در چند قدمی خیمه معاویه بود اما دشمنان، نیرنگ کردند.

,

 

,

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها زمانی ما را آدم حساب نمی‌کردند اما امروز در حداکثرها در قله‌ها با آمریکا درگیر هستیم که به همین دلیل آمریکایی‌ها عصبانی هستند.

,

 

,

جلیلی افزود: سال‌هاست که نمی‌توانند شیعیان یمن را نابود کنند، آن‌وقت می‌خواهند ملت ایران را نابود کنند!

,

 

,

وی اظهار کرد: در این‌جا جنگ رسانه‌ای به وجود می‌آید و بدترین وضعیت، انفعال حزب‌اللهی‌هاست.

,

 

,

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: در کنار بیان مشکلات، داشته‌های جمهوری اسلامی را بیان کنیم و با انرژی که از داشته‌هایمان به دست می‌آوریم، می‌توانیم با مشکلات مبارزه کنیم.

,

 

,

جلیلی با بیان این‌که امروز باید موقعیت خودمان را بفهمیم افزود: آسیب داریم اما داشته‌های زیادی داریم.

,

 

,

وی اظهار کرد: سنت عالم بر این نیست که خداوند همه کارها را انجام دهد بلکه مؤمنان نیز باید داشته‌هایشان را به صحنه بیاورند.

,

 

,

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: باید بتوانیم فهرست داشته‌ها و نعمت‌هایمان را یادداشت کنیم.

,

 

,

جلیلی در خصوص اهمیت ورود به فضای مجازی و بیان داشته‌ها و زیبایی‌های ایران در آن تأکید کرد: باید کاری کنیم آمریکا فضای مجازی را ببندد.

,

 

,

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم برای جمهوری اسلامی رفتند و سر دادند و نگفتند چون فساد هست نمی‌رویم.

,

 

,

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: شهید حججی از بچه‌های اردوهای جهادی است یعنی از عمق محرومیت‌ها خبر داشته است اما چون بصیرت و نگاه جامع داشت، برای جمهوری اسلامی سر داد.

,

 

,

جلیلی تصریح کرد: در چنین شرایطی که دستاورد داریم، به دلیل ناهنجاری‌هایی که مفسدان ایجاد می‌کنند، نباید خودمان را ببازیم بلکه برای مغلوب‌کردن مفسدان باید به داشته‌های جمهوری اسلامی باور داشته باشیم و اگر باور داشته باشیم، می‌فهمیم که می‌توانیم جلوی دشمنان بایستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه