اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان :

طرح آبرسانی به بشاگرد با اعتبار ۱۴۰ میلیاردی در حال اجراست/ آب سد جگین تیر ۹۸ به سردشت می رسد

طرح آبرسانی به بشاگرد با اعتبار ۱۴۰  میلیاردی در حال اجراست/ آب سد جگین تیر ۹۸ به سردشت می رسد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان با بیان اینکه پروژه انتقال آب سدجگین به سردشت در سال جاری بالغ بر 40 میلیارد اعتبار خواهد داشت، گفت:طرح آبرسانی به بشاگرد علی رغم مشکلات موجود تا پایان تیر 98 به سرانجام می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امین قصمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده در خصوص پروژه انتقال آب سد جگین به سردشت، اظهار کرد: طرح آبرسانی به جاسک با اعتباری بالغ 230 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و تکمیل طرح بزرگ آبرسانی به بشاگرد با اعتبار 140 میلیارد تومان در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان بیان کرد: در سال جاری با پیگیری هایی که انجام شده و با همت استاندار هرمزگان این طرح در زمره طرح های مصوب سفر ریاست جمهوری قرار گرفت و مقرر شد این اعتبار طی سه سال تامین شود.

,

قصمی تصریح کرد: پیگیری های ویژه ای جهت بهره مندی این طرح از اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری صورت گرفت و در هفته جاری نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری از پروژه بازدید خواهند داشت و با برنامه ریزی ها تا پایان تیرماه 98 فاز اول این طرح بزرگ را به بهره برداری برسانیم.

,

پروژه انتقال آب سدجگین در سال جاری 40 میلیارد اعتبار دارد

, پروژه انتقال آب سدجگین در سال جاری 40 میلیارد اعتبار دارد, پروژه انتقال آب سدجگین در سال جاری 40 میلیارد اعتبار دارد,

وی با بیان اینکه پروژه انتقال آب سدجگین به سردشت در سال جاری بالغ بر 40 میلیارد اعتبار خواهد داشت، گفت: برای احداث سد در بشاگرد برای تامین آب شرب برنامه ای نداریم چرا که سد جدید توجیهی نخواهد داشت و برنامه ما تامین آب بشاگرد از طریق سد جگین است.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه چرا آب فاضلاب شهری برای فروش آب توسط سودجویان در بشاگرد اقدامی نمی کند؟ افزود: در زمینه فروش آب توسط سودجویان از طریق قضایی پیگیر باشند و اداره بهداشت شهرستان باید ورود کند.

,

در سال جاری خرید تانکر آبرسانی به بشاگرد را در دستور کار داریم

, در سال جاری خرید تانکر آبرسانی به بشاگرد را در دستور کار داریم, در سال جاری خرید تانکر آبرسانی به بشاگرد را در دستور کار داریم,

قصمی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر دو تانکر کار آبرسانی به بشاگرد را انجام می دهند همچنین در سال جاری خرید تانکر برای این شهرستان در دستور کار داریم.

,

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی به بشاگرد علی رغم بزرگی طرح و مشکلات موجود تا پایان تیر 98 به سرانجام خواهد رسید و همه روستاهای مسیر از آب این سد بهره می شوند، تصریح کرد: طرح آبرسانی به بشاگرد از سال 92 آغاز شده و نیاز به 200 میلیارد تومان اعتبار دارد و باید از دولت و دفتر مقام معظم رهبری بابت نگاه ویژشان به این طرح تشکر کرد.

,

یشرفت فیزیکی طرح ۳۰ درصد است

, یشرفت فیزیکی طرح ۳۰ درصد است, یشرفت فیزیکی طرح ۳۰ درصد است,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان به  اجزای پروژه انتقال آب سدجگین به سردشت اشاره کرد و گفت: اجزای طرح شامل 160 کیلومتر خط انتقال فولادی در مسیر صعب العبور، آبگیر در سد جگین، اسکله در دریاچه سد، 20 هزار متر مکعب مخزن بتنی، تصفیه خانه در روستای وی، 45 کیلومتر خط انتقال برق، سه ایستگاه پمپاژ که این موارد حجم کار را بالا برده است.

,

قصمی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح 30 درصد است، خاطر نشان کرد: پروژه انتقال آب سد جگین به سردشت و روستاهای یکی از طرح های بزرگ با اعتبار بالا در سطح ملی بوده که امروز مردم جاسک از آب کافی با کیفیت عالی با توجه به خدمات دولت و دفتر مقام معظم رهبری برخوردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه