اخبار داغ

قابل توجه مدیران ایرانجوان بوشهر؛

هر چه زودتر کشتی ایرانجوان را به حرکت در آورید

هر چه زودتر کشتی ایرانجوان را به حرکت در آورید
باید هر چه زودتر تکلیف فصل آتی را روشن کرد چه در لیگ دو و یا در لیگ یک مشخص شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، ماشین سازی تبریز رسول خطیبی واگذار شد و وی هم برادرش حسین خطیبی را به عنوان سرمربی منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

البته گفتنی‌ست سال گذشته حسین مدیرعامل بود و رسول سرمربی و این فصل برعکس شده است.

,

مدیرفنی و سرمربی فصل گذشته ایران‌جوان بوشهر در این فصل هم در لیگ حضور خواهند داشت اما دیگر ایران‌جوانی در لیگ یک وجود نخواهد داشت جز اینکه معجزه‌ای رخ دهد و نفت از لیگ یک کنار گذاشته شود.

,

, ,

تجربه اندوزی حسین خطیبی در فصل گذشته با ایران‌جوان مطمئنا می‌تواند در فصل جاری به کمکش بیاید و دیگر خیلی راحت بازی برده را با تساوی و یا باخت عوض نکند، تجربه‌ای گرانبها که به تلخی سقوط ایران‌جوان بود.

,

قابل توجه مدیران ایرانجوانی که جدا از انتخاب‌های سراسر غلط سال گذشته و صد البته اشتباه آخر فصل که تیر خلاص بود شاید این تحول در تبریز برایشان معنی و مفهومی نیز بهمراه داشته باشد و درسی بزرگ باشد.

,

اتفاقات آن مقطع دیگر ارزش گفتن ندارد و تنها مرده را از قبر بیرون کشیدن است، اما یادمان باشد چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است.

,

کلام آخر؛ بجای این همه دست دست کردن و قول دادن و قول گرفتن‌های الکی، این روزها را به همین راحتی از دست ندهید.

,

باید هر چه زودتر تکلیف فصل آتی را روشن کرد چه در لیگ دو و یا در لیگ یک، مسیر حرکت را مشخص کنید، سکاندار را انتخاب کنید و کشتی ایرانجوان بوشهر را هر چه زودتر به حرکت در آورید زمان قابل برگشت نیست از گذشته درس عبرت بگیرید، خیلی زود دیر می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه