اخبار داغ

با اختتامیه بانوان قرآنی؛

بانوان برتر مسابقات قرآن در آذربایجان غربی معرفی شدند

بانوان برتر مسابقات قرآن در آذربایجان غربی معرفی شدند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: نفرات برتر در بخش بانوان چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم انتخاب و به مرحله رقابت های کشوری راه یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام ناصر جوانبخت در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان اینکه در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی ۱۲۰ نفر در بخش خواهران به رقابت پرداختند، اظهار داشت: ۲۱ نفر نخست این رقابت ها در بخش خواهران معرفی و برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: این مسابقات در سالن همایش های شرکت برق ارومیه در رشته های حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن، قرائت، ترتیل و دعاخوانی در بخش خواهران برگزار شد.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اضافه کرد: معصومه بخشی از تکاب، نجمه کارگر از ماکو و هانیه علیپور از خوی در رشته ترتیل این مسابقات موفق به کسب مقام های نخست تا سوم شدند.

,

حجت الاسلام جوانبخت بیان کرد: سمیرا مهدیان از ارومیه، لیلا متقی از میاندوآب و فاطمه حسینی از سلماس نیز در رشته قرائت به ترتیب رتبه های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

,

وی ادامه داد: در رشته حفظ ۱۰ جزء نیز به ترتیب زهرا میرزاعلی پور از ارومیه، زینب اکبری از تکاب و پریسا غفاری از میاندوآب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: زهرا حسنی از ارومیه، سمیرا سبزی فروش از خوی و رقیه علی اصغریان از ارومیه نیز در رشته حفظ ۲۰ جزء حائز رتبه های برتر شدند.

,

حجت الاسلام جوانبخت ادامه داد: در رشته حفظ ۵ جزء فاطمه نجفی از شوط، مهربان شکوهی از چایپاره و فرزانه احمدی از شاهین دژ رتبه نخست تا سوم مسابقات را به دست آوردند.

,

وی افزود: فاطمه زرین، مینا نوری و فاطمه سیفی نیز در رشته حفظ کل رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی بیان کرد: در رشته دعاخوانی نیز زهرا زینی از نقده، فاطمه شتاب از میاندوآب و فاطمه جعفرپور از شاهین دژ نیز رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه