اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد؛

کنترل راهها در قالب ۸۵ تیم/ ثبت تخلفات با دوربین های هوشمند

کنترل راهها در قالب ۸۵ تیم/ ثبت تخلفات با دوربین های هوشمند
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از حضور ۸۵ تیم کنترل محسوس و نامحسوس در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: ۲۹ دستگاه دوربین هوشمند نیز تخلفات سرعتی رانندگان را رصد می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: طرح تابستانی پلیس راه از ۲۴ خرداد آغاز و تا پایان تعطیلات تابستان ادامه دارد و  در این میان نیز هماهنگی های لازم با دستگاه های امدادی و خدمات رسانی صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی با بیان اینکه تیم های گشتی پلیس راه در قالب ۸۵ تیم کنترل محسوس و نامحسوس در سطح محورهای مواصلاتی استان حضور می یابد، افزود: ۲۹ دستگاه دوربین هوشمند نیز تخلفات سرعتی رانندگان را رصد می کنند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه،  خاط نشان کرد: در تابستان امسال نرم افزار میانگین سرعت بین دو دوربین فعال شده که سرعت وسائل نقلیه محاسبه می شود اگر بیش از حد مجاز باشد اعمال قانون صورت می گیرد.
وی افزود: همچنین بحث پیگیری نواقصات جاده ای و ایمن سازی نقاط حادثه خیز با مشارکت همگان در حوزه راهداری به صورت ویژه در دستور کار ما است.
سرهنگ حیدری با بیان اینکه تابستان سال گذشته ۱۱۳ نفر در سطح محورهای مواصلاتی استان بر اساس حوادث جاده ای فوت شدند گفت: محورهای کرمانشاه به کامیاران، سراب به کوزران، محور کرمانشاه به اسلام آباد و اسلام آباد به حمیل، بیستون به سنقر بیشترین تصادفات را در تابستان گذشته داشتند.
وی افزود: عمده تصادفات در جاده های دو طرفه به صورت رخ به رخ با حدود ۵۲ درصد بوده و ۴۴ درصد نیز به صورت واژگونی بوده است که در این میان بیشترین دلیل واژگونی، خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو بوده است.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه،  خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز طرح تابستانی پلیس راه تاکنون شاهد کاهش تصادفات نسبت به مدت مشابه هستیم انتظار می رود با مشارکت و همراهی مردم و تلاش دستگاه های امدادی شاهد کاهش تلفات در تابستان جاری باشیم.

,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه