اخبار داغ

همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر؛

همایش مردمی «حافظین حریم خانواده» در لرستان برگزار می شود

همایش مردمی «حافظین حریم خانواده» در لرستان برگزار می شود
به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه های ویژه فرهنگی در سراسر استان لرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مریم سپهوند؛مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در گفت وگو با  سفیرافلاک با بیان اینکه در تقویم کشورمان از 19 تا 21 تیرماه هرسال به عنوان هفته عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است اظهار داشت: این نامگذاری به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره دو هزار نفر از مردم بی گناه که در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیده شده اند می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی افزود: برای پاسداشت خون این عزیزان باید تلاش کنیم که این دیدگاه در جامعه معنا پیدا کند که جامعه حریم خصوصی هیچکس نیست و این موضوع نباید به عنوان یک مسئله شخصی دیده شود.

,

 

,

سپهوند با اشاره به اینکه برای گرامیداشت این هفته روزشمار و عناوینی در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: 19 تیرماه اولین روز این هفته با عنوان عفاف و حجاب، احترام به خویشتن، حقوق شهروندی نامگذاری شده است.

,

 

,

وی ادامه داد: همچنین عفاف و حجاب، مظهر وقار و آرامش، عفاف و حجاب، اصالت ایرانی و هویت اسلامی، عفاف و حجاب، جهاد کبیر و صیت شهیدان، عفاف و حجاب، تمدن اسلامی، نیاز جهانی، حجاب و عفاف، فریضه الهی سیره فاطمی (س) و عفاف و حجاب، امنیت اخلاقی و نشاط اجتماعی عناوین دیگری هستند که برای نامگذاری عناوین این هفته از 20 تا 25 تیر در نظر گرفته شده است. 

,

 

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه محوری ترین برنامه در میان برنامه های این هفته مربوط به 24 تیرماه می باشد گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با ستادهای نواحی استان در این روز همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر اجتماع بزرگ و مردمی در مراکز اجتماع عمومی مردم در سراسر استان برگزار می شود.

,

 

,

وی افزود: در مرکز استان این ویژه برنامه در پارک زیباکنار شهرستان خرم آباد برگزار و ضمن اجرای برنامه های متنوع فرهنگی نمایشگاهی با موضوع عفاف و حجاب نیز در محل مورد نظر برپا می شود.

,

 

,

سپهوند همچنین فعالیت گروه های مشاوره با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری کارگاه های سبک زندگی ایرانی- اسلامی، برگزاری همایش برای زنان اصناف آرایشگری و خیاطی، توزیع بسته های فرهنگی در اماکن عمومی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و پاسخگویی به شبهات جوانان در مسئله حجاب و غبار روبی گلزار شهدا را از مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در استان دانست و تصریح کرد: حجاب در جامعه اسلامی موضوعی فردی نیست و باید به یک دغدغه عمومی تبدیل شود چرا که پشتوانه آن تاکیدات دین مبین اسلام است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه