اخبار داغ

تشکیل هرم فروش در آرایشگاه های زنانه/ مطب پزشکان عمومی مکانی برای عرضه کرم های دست ساز

تشکیل هرم فروش در آرایشگاه های زنانه/ مطب پزشکان عمومی مکانی برای عرضه کرم های دست ساز
با وجود اینکه استفاده از کرم های دست ساز خانگی به دلیل داشتن عوارض توسط متخصصان پوست منع شده اما برخی از پزشکان عمومی اقدام به تجویز و فروش کرم های دست ساز خود می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛استفاده بسیار زیاد مواد آرایشی توسط بانوان باعث شده تا برخی از این موضوع سوء استفاده کنند و با تولید کرم های دست ساز درآمدهای میلیونی به چنگ آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

روشنی پوست، از بین رفتن جوش، کک و مک از جمله وعده هایی است که توسط  افراد سودجو داده می شود؛ کرم های دست ساز که در برخی از عطاری ها با قیمت های باورنکردنی ۱۰، ۱۵ و ۲۵ هزار تومان به فروش می رسد، رویای رسیدن به زیبایی بیشتر در مدت زمان کم را به واقعیتی دست یافتنی در ذهن بانوان تبدیل می کند.

,

امروزه برخی از آرایشگاه های زنانه نیز با بازار گرمی های مداوم کرم های دست ساز خود را به فروش می رسانند و حتی گاها با تشکیل هرم های فروش اقدام به عرضه آن ها توسط مشتریان خود به سایر بانوان هستند.

,

زدن برچسپ های هلوگرام و گفتن جمله های خیالتان راحت باشد این کرم تولید دست است، خیلی ها از این کرم اعلام رضایت کردند، از جمله حرفهایی است که فرد را تشویق به خرید می کند

,

این کرم های معجزه کننده که در نخستین روزهای استفاده از آن فرد مصرف کننده تغییرات چشم گیری بر روی پوست خود مشاهده می کند با ترکیبی از کرم های مختلف که هر کدام حاوی عناصر شیمیایی هستند ساخته شده اند.

,

, ,

فروش کرم های دست توسط پزشکان عمومی

, فروش کرم های دست توسط پزشکان عمومی, فروش کرم های دست توسط پزشکان عمومی,

امروزه در استان هرمزگان برخی از پزشکان عمومی نیز اقدام به تولید کرم های دست ساز و فروش آن ها به قیمت های نجومی می کنند که متاسفانه این روند هر روز در حال افزایش است.

,

قطعا هر فردی زمانی که یک پزشک برایش دارویی که تاییدیه خود آن پزشک را داراست دریافت می کند با اطمینان خاطر اقدام به مصرف این کرم های دست ساز می کنند و پس از چند دور استفاده از این کرم ها بعد از قطع مصرف شاهد بروز جوش و لکه بر روی پوست می شوند بنابراین به ناچار به طور مداوم اقدام به خرید همان دارو می کنند.

,

از آنجایی که تجویز هر دارو باید توسط متخصص صورت گیرد، ارائه نسخه های دارویی دست ساز توسط پزشکان موضوعی است که نیازمند پیگیری  و نظارت مسئولان قرار گیرد چرا که برخی از این کرم ها به دلیل دارا بودن هیدورکینون صدمات جبران ناپذیری را علاوه بر پوست بر سیستم تنفسی فرد می گذارد.

,

تبلیغ این کرم ها  در شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی از دیگر راه هایی است که این متاسفانه موجب برند شدن برخی از این کرم ها می شود که می توان از جمله عللی که باعث باور انسان ها و ترغیب آن ها به  استفاده از این کرم ها شود حک شدن نام پزشک در کنار نام کرم دست ساز است.

,

 

,

, ,

 عوارض استفاده از کرم شب 

,  عوارض استفاده از کرم شب ,  عوارض استفاده از کرم شب ,

وحید احمدی، پزشک موفق در حوزه پوست و زییایی در این رابطه اظهار کرد: متاسفانه برخی از داروسازها به اسم کرم شب و کرم روز یا کرم ضد لک با ترکیب بتامتازول و کلوبتازول با قیمت گران به مراجعین داروی ضد لک عرضه می کنند که در نهایت مصرف کننده این داروها بعد از مدتی پوست صورتشان دچار عارضه زیادی می شود و در نهایت فرد به این نتیجه می رسد که داروی ترکیبی بد است.

,

احمدی با اشاره به اینکه در بندرعباس کرمی به نام کرم فائزه به صورت غیر قانونی به فروش می رسد، بیان کرد: این کرم با ترکیب موادی مثل بتامتازول و کلوبتازول به اسم کرم روشن کننده خارجی به مردم عرضه می شود که متاسفانه خیلی ها فریب خورده و بعد از مصرف دچار عارضه شده و برای درمان به اینجا مراجعه کرده اند.

,

وی خاطرنشان کرد:  نکته بعدی این است که برخی از زنان جنوبی پوست سبزه خود را عیب می دانند و به هر شکلی دوست دارند پوستشان سفید شود در حالیکه رنگ پوست دلیل بر زشت و زیبا بودن نیست و این موضوع در دنیای امروزی حل شده است لذا هر چقدر فرهنگ یک جامعه بالاتر برود بیماریهای پوستی آن جامعه کمتر می شود .

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه