اخبار داغ

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی:

نیروهای کاردان و تکنیسین در دانشگاه‌های سما کشور تقویت می‎شوند

نیروهای کاردان و تکنیسین در دانشگاه‌های سما کشور تقویت می‎شوند
رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی گفت:برای ارتقا سطح کیفی و کمی دانشگاه های سمای کشور نیروهای کاردان و تکنیسین با برگزاری دوره های تخصصی تربیت می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علیرضا منظری توکلی در حاشیه گردهمایی رئسا، دبیران شورای نظارت و هماهنگی استانهای دانشگاه آزاد کشور در اردبیل به خبرنگار سبلان‌ما، اظهارداشت: این گردهمایی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با حضور رئسا، دبیران و شورای نظارت ا ستانهای دانشگاه آزاد کشور و با رویکرد بررسی مشکلات مدارس فنی و حرفه ای و آموزشکده های فنی سما در اردبیل انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 وی با اشاره به اینکه برخی از آموزشکده‎ها و مدارس فنی سما در سطح کشور از لحاظ زیرساختی و امکانات آموزشی با مشکل مواجه است، افزود: با بررسی ها و همفکری‎های استانهای سراسر کشور زیرساخت ها و امکانات آموزشی در این آموزشگاه ها برطرف خواهد شد.

,

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: توسعه مدارس و آموزشکده فنی سما در سطح کشور، همکاری و همفکری های بیشتری را از سوی سازمان‎های مختلف و دانشگاه  آزد اسلامی کشور می‎طلبد.

,

 وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در بحث ارتقا سطح آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور، بیان داشت: تمام تلاش و سعی ما براین است که بتوانیم از لحاظ کمی و کیفی و امکانات آموزشی مطالبات علمی آموزشکده های فنی سما را در سطح کشور حل کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه