اخبار داغ

رئیس خانه مطبوعات استان زنجان:

مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات زنجان برگزار می شود/عضویت ۹۶ نفر در خانه مطبوعات

مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات زنجان برگزار می شود/عضویت ۹۶ نفر در خانه مطبوعات
رئیس خانه مطبوعات استان زنجان گفت: مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات زنجان همچون سایر استان های کشور در تیرماه سال جاری برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یوسف ناصری در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; ، اظهار داشت:مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات استان زنجان 31 تیرماه سال جاری برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اعضای اصلی خانه مطبوعات استان زنجان می توانند در این مجمع شرکت کنند، افزود: این مجمع از ساعت 10 تا 12 به صورت الکترونیک برگزار می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: اعضای خانه مطبوعات می توانند با مراجعه به آدرس khanehmatbooat.ir ثبت نام کنند.

,

رئیس خانه مطبوعات استان زنجان ادامه داد: دستور جلسه این مجمع اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات استان زنجان است.

,

ناصری افزود: بر این اساس، اعضای اصلی خانه مطبوعات استان زنجان برای ثبت آرای خود از طریق سایت مذکور در تاریخ یاد شده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود اقدام کنند.

,

وی یادآور شد: مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات فرصت مناسبی برای ارتقای کارکرد این نهاد صنفی است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور حداکثری اعضای خانه مطبوعات استان در مجمع عمومی فوق العاده فرصت مغتنمی برای کیفی سازی و ارتقای فعالیت ها و برنامه های این نهاد محسوب می شود.

,

وی ادامه داد: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد سلامی با ایجاد تغییراتی در اساسنامه خانه مطبوعات و ارسال آن به خانه های سراسر کشور خواستار برگزاری مجمع عمومی فوق العاده برای اطلاع رسانی همه اعضای خانه ها و تصویب اساسنامه جدید شده است.

,

رئیس خانه مطبوعات استان زنجان افزود: خوشبختانه موارد اصلاحی اساسنامه در راستای تقویت و حمایت از اصحاب رسانه و فعالان این عرصه انجام شده است.

,

ناصری با اشاره به درج آگهی در یکی از روزنامه های استان زنجان، بیان داشت: اطلاع رسانی از طریق سایر رسانه ها و خصوصا فضای مجازی به جامعه مطبوعاتی و اعضای خانه مطبوعات استان انجام شده است. 

,

وی ادامه داد: در سامانه خانه مطبوعات استانی زنجان 147 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 96 نفر تائید شدند.

,

این مسئول با بیان اینکه از این تعداد 79 نفر عضو اصلی و 17 نفر عضو افتخاری خانه مطبوعات استان زنجان هستند، افزود: 41نفر از اعضای خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان عضو این خانه هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه