اخبار داغ

با معرفی تیم‌های برتر؛

مسابقات تنیس ساحلی کشور در بابلسر به پایان رسید

مسابقات تنیس ساحلی کشور در بابلسر به پایان رسید
مسابقات تنیس ساحلی کشور با معرفی تیم‌های برتر در بابلسر به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، چهارمین دوره مسابقات جایزه بزرگ تنیس ساحلی قهرمانی کشور از روز دوشنبه ۱۸ تا جمعه ۲۲ تیر ماه ۹۷ و به همت هیات تنیس بابلسر در پارکینگ صفر این شهرستان برگزار شد.

این دوره از مسابقات پس از سه روز، روز گذشته با اعلام نفرات و تیم‌های برتر، به کار خود پایان داد.

در بخش انفرادی شهاب موسویان از تهران اول، عبدالحکیم حق‌شناس از گلستان دوم و حسین اطروشی از مازندران و محسن مزرعه از گلستان به صورت مشترک سوم شدند.

در بخش تیمی نیز مسعود پیروزی و مسعود خمر از گلستان اول، فرهان اهرزاده و شهریار اهرزاده از گلستان دوم و همایون حسین‌زاده و ‌مسعود الماسی از مازندران و احسان قربانی و شهاب موسویان از تهران به صورت مشترک سوم شدند.

سرداوریِ چهارمین دوره مسابقات جایزه بزرگ تنیس ساحلی قهرمانی کشور را الوند نامجو بر عهده داشت و همچنین احسان جهانی مسئول برگزاری این دوره از مسابقات بود.

گفتنی است در مراسم اختتامیه مسابقات جایزه بزرگ تنیس ساحلی کشور، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور امام جمعه، یاسر ابراهیم‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان، لطفیان رئیس هیات تنیس استان مازندران علیرضا رحیمیان عضو شورای شهر، نیما بیشه‌سری رئیس هیات تنیس بابلسر و تعدادی از مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

به نفرات اول تا سوم بخش انفرادی به ترتیب مبلغ 15 میلیون، 9 میلیون و 8 میلیون ریال و همچنین به تیم‌های اول تا سوم بخش تیمی به ترتیب مبلغ 20 میلیون، 15 میلیون و 13 میلیون ریال اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه