اخبار داغ

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان خبر داد؛

اعزام ۲۵ هزار زائر از استان سمنان به پیاده‌روی اربعین/ استقرار ۳۰ موکب استان در مسیر پیاده‌روی

اعزام ۲۵ هزار زائر از استان سمنان به پیاده‌روی اربعین/ استقرار ۳۰  موکب استان در مسیر پیاده‌روی
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان بابیان اینکه ۳۰ موکب از استان در شهرهای کربلا و نجف برپا خواهد شد، گفت: ۲۵ هزار زائر از استان به مراسم اربعین حسینی اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، عباسعلی طالب بیدختی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان صبح امروز در همایش مدیران موکب‌های اربعین حسینی استان سمنان به میزبانی اردوگاه فرهنگی آموزشی دکتر منصوری روستای بخش آباد ضمن بیان اینکه ۲۵ هزار زائر از استان سمنان به مراسم اربعین حسینی اعزام می‌شوند، گفت: مردم می‌توانند از هم‌اکنون برای شرکت در این مراسم به دفاتر حج و زیارت مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی بابیان اینکه سال گذشته طی ایام اربعین حسینی ۲۱ موکب در شهرهای نجف و کربلای معلا دایر شده بود، افزود: امسال ۳۰ موکب در ایام اربعین حسینی به همت مردم و خیران شهرهای استان در شهرهای نجف و کربلای معلا برپا خواهد شد.

,

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان بابیان اینکه در برپایی موکب به دنبال ایجاد رفاه و افزایش سطح خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به زائران هستیم، ابراز داشت:  برای نخستین بار در ایام اربعین حسینی امسال موکب‌هایی شامل موکب رسانه، موکب ویژه خواهران، موکب پزشکی، موکب پاک بان و موکب امانات در نجف اشرف و کربلای معلا دایر می‌شود.

,

طالب بیدختی در ادامه تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های دشمن مبنی بر کم‌اهمیت جلوه دادن فرهنگ حسینی این مهم می‌طلبد تا با حضور خود در این همایش میلیونی بار دیگر دشمن را دررسیدن به اهداف خود ناکام بگذاریم.

,

وی افزود: افرادی که قادر به شرکت در این همایش میلیونی و مردمی نیستند می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد اربعین حسینی در شهرهای استان سمنان اهدا و از ثواب این حرکت بزرگ همراه با زائران بهره‌مند شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه