اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

اداره مالیاتی با عملکرد شفاف اعتماد مردم را جلب کند

اداره مالیاتی با عملکرد شفاف اعتماد مردم را جلب کند
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دستگاه مالیات باید شفاف عمل کند و مردم باور داشته باشند که مسئولان این حوزه برای پرکردن جیب خودشان به دنبال کسب مالیات نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل مالیات استان قزوین اظهار کرد: گلایه برحقی است که جایگاه مالیات به خوبی شناخته نشده است، اما عملکرد اداره مالیاتی استان قزوین باید به گونه ای باشد که ما بتوانیم در خطبه‌های نمازجمعه صحبت‌های خود را به ترویج فرهنگ مالیاتی اختصاص دهیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
, ,

وی افزود: اگر مالیات منبع رشوه و رفاه عده ای قرار بگیرد و ناجوانمردانی با دست کردن در جیب مردم به دنبال منفعت طلبی خود باشند و از فرصت‌های قانونی برای چپاول بیت المال بهره برند و از خون شهدا و رنج‌هایی که برای پیروزی این انقلاب شکل گرفته حیا نکنند، در این فضا ما نمی‌توانیم حمایتی از حوزه مالیات داشته باشم. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: دستگاه مالیاتی باید عدالت محور، قانونمدار، انسانیت محور، دینمدار و ایمانی عمل کند، اگر این رویه رعایت نشود، امام جمعه با حمایت از پرداخت مالیات، آبروی نمازجمعه و‌ منبر نماز را خدشه دار کرده است. 

وی با بیان اینکه ستون فقرات نظام اسلامی، ستون اقتصادی است، گفت: در جامعه ما که به نفت متکی است و بعضا اقتصادمان توسط بیگانگان مدیریت می‌شود، ما باید اراده خود را به حوزه‌های دیگر همچون مالیات اختصاص دهیم. 
,
,
,
,
,
,
, ,

عابدینی عنوان کرد: دستگاه مالیات باید شفاف عمل کند و مردم باور داشته باشند که مسئولان این حوزه برای پرکردن جیب خودشان به دنبال کسب مالیات نیستند، این خطرناکترین مقوله در حوزه مالیات است و وظیفه من این است که هم از عملکرد شفاف و خوب شما حمایت داشته باشم و همه نقدهای وارد به شما را منتقل کنم.
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه