اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل:

مردم سرچشمه کارون همچنان در انتظار یک جرعه آب!/مسئولان برای حل مشکل چاره‌ای بیندیشد

مردم سرچشمه کارون همچنان در انتظار یک جرعه آب!/مسئولان برای حل مشکل چاره‌ای بیندیشد
رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل گفت: قطعی مکرر آب در شهر کاج نارضایتی مردم را بوجود آورده و هماهنگی لازم بین مسئولین ادارات متولی برای رفع مشکل مردم وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام ولی زاده رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به مشکلات کم آبی و قطعی مکرر آب آشامیدنی در شهر کاج گفت: شهر کاج در شهرستان اردل با جمعیتی حدود ۴ هزار و ۸۰۰ نفری در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و چند سالی است مردم این شهر و برخی از روستاهای حاشیه کارون با کمبود و قطعی مکرر آب شرب دست و پنجه نرم می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 

,
, ,

 

,
ولی زاده افزود: مشکلات آب و خشکسالی کلیدواژه این روزهای مشکلات مردم شهر کاج است که این روند روز به روز باعث گلامندی بیشتر مردم این شهر نسبت به مسئولین آب و فاضلاب شهری می شود.

وی نیز در این خصوص اظهار کرد: متاسفانه از ۲۰ روز گذشته شاهد قطعی مکرر آب در شهر کاج بودیم به طوری که در روز گذشته از ساعت هشت صبح تا یک بامداد آب این شهر به طور کامل قطع بود.

رئیس شورای شهر کاج افزود: مقرر شده تمامی روستاهای در مسیر شهر کاج توسط چشمه دزداران تامین شود که متاسفانه شهر کاج در طول اخرین مسیر واقع شده و از آب این چشمه بی‌بهره است و آب چشمه «دزداران» «رستم‌آباد» به شهر کاج نمی‌رسد.

وی با اشاره به اینکه شهر کاج با وجود ۱۲۰۰ مشترک، تنها ۹ لیتر بر ثانیه آب دارد، ادامه داد: این شهر از هفت سال گذشته با مشکل کم‌آبی مواجه است.
,
,
,
,
,
,
,

 

,
, ,



ولی‌زاده به مشکلات اجتماعی ایجاد شده و تجمع مردم در فرمانداری در سال‌های گذشته به علت قطعی مکرر آب در این شهر اشاره و تصریح کرد: متاسفانه آب کارون از کنار شهر کاج می‌گذرد اما این شهر از آبادانی بی‌بهره‌ است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل اضافه کرد: متاسفانه آب و فاضلاب روستایی تعهدی در قبال تامین آب شهر کاج نداشته نداشته و آب و فاضلاب شهری نیز معتقد است آب باید تقسیم شده و به شهر کاج برسد.

وی راهکار ساده برای تامین آب شرب این شهر را استفاده از آب چشمه "باغ‌رستم‌"عنوان کرد و گفت: متاسفانه مشکل تامین بودجه و بروکراسی‌های اداری مانع از آبرسانی این چشمه به این شهر می‌شود.


ولی‌زاده با بیان اینکه مردم شهر کاج از آب آشامیدنی و کشاورزی بی‌بهره‌هستند تاکید کرد: لازم است مسئولان به فکر چاره‎‌ای برای مردم رنج‌ کشیده شهر کاج باشند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه