اخبار داغ

در سال ۱۳۹۶ صورت گرفت؛

پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحد های تولیدی استان یزد

پرداخت ۸۰۰  میلیارد تومان تسهیلات به واحد های تولیدی استان یزد
هزار و 140 واحد تولیدی استان یزد از تسهیلات ۸۰۰ میلیارد تومانی رونق تولید در سال ۱۳۹۶ بهره برده اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، در سال گذشته طرح رونق تولید اقتصادی با پرداخت تسهیلاتی معادل ۱۷ هزار میلیارد تومان به ۲۴ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در دستور کار قرار گرفت و در سال جاری نیز این طرح به عنوان مکمل طرح قبلی در جهت پرداخت تسهیلات به ۳۰ هزار واحد تولیدی مدنظر قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

 در طرحی که قرار شد با عنوان رونق تولید اقتصادی در سال جاری مدنظر قرار گیرد ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت به ۱۰ هزار واحد صنعتی در راستای بهبود وضعیت فعلی تعریف شد

,

 بر اساس اطلاعات که وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر کرده است، تا پایان سال ۱۳۹۶ و در قالب طرح رونق تولید ۴۲ هزار و ۴۰۵ بنگاه تولیدی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد به ۲۷ هزار و ۹۳۸ واحد تولیدی مبلغی معادل ۱۸ هزار میلیارد و ۸۶۴ میلیون دریافت کردند.

,

طرحی که در آن واحدهای تولیدی و صنعتی استان‌های تهران، اصفهان و البرز به ترتیب بیشترین و واحدهای تولیدی استان‌های کرمان، خراسان شمالی و ایلام به ترتیب کمترین میزان تسهیلات در طرح رونق تولید را تا پایان سال ۱۳۹۶ دریافت کردند.

,

سهم استان یزد از تسهیلات رونق تولید چقدر بوده است؟

, سهم استان یزد از تسهیلات رونق تولید چقدر بوده است؟, سهم استان یزد از تسهیلات رونق تولید چقدر بوده است؟,

طبق آمار اعلامی وزارت صنعت،معدن و تجارت، هزار و 222 واحد تولیدی استان یزد در سال گذشته برای دریافت تسهیلات رونق اقتصادی اقدام کردند که از این 769 مورد به بانک معرفی شده و مبلغی بیش از 800 میلیارد تومان برای این واحدها تسهیلات پیشنهاد شده بود.

,

همچنین 272 مورد در روند فرآیند رونق قرار گرفته اند که به آن ها بیش از 249 میلیارد و 700میلیون تومان پرداخت شده است.

,

همچنین 868 واحد تولیدی به طور مستقیم از بانک ها مبلغی حدود  545 میلیارد و 700 میلیون تومان وام گرفته اند؛ که مجموعاً در سال 1396، به هزار و 140 واحد تولیدی استان یزد مبلغی معادل 795 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه