اخبار داغ

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمنان ضرب شست سپاه را بارها لمس کردند/ مردم برای دفاع از تمامیت ارضی ایران متحد هستند

دشمنان ضرب شست سپاه را بارها لمس کردند/ مردم برای دفاع از تمامیت ارضی ایران متحد هستند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام اسلامی بارها ضرب شست سپاه را لمس کرده اند البته در آینده پاسخ ما کوبنده تر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سلامی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه دشمنان باید از سابقه درخشان چهل ساله انقلاب اسلامی عبرت گیرند، اظهار کرد: بدخواهان انقلاب اسلامی که قبلا هم با ایران و اسلام دشمنی داشته و برای اینکه خللی به نظام وارد کنند و مناطق مرزی ایران را به آشوب بکشانند دیگر امروز هیچ آثاری از آنها نیست و فراری در سرزمین های دیگر هستند.
وی گفت: دشمنان امروز ایران اسلامی باید از شکست، ناامیدی و سرافکندگی دشمنان در جنگ هشت ساله و تحمیل اراده بزرگ ملت ایران و همچنین از ضرب شست نیروهای نظامی و انقلابی برافرادی که به دنبال ورود غیرقانونی به خلیج فارس بودند، درس عبرت بگیرند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این سرزمین، سرزمین مردم بزرگی است که مصمم و قاطعانه با هر دشمن هرچند بزرگ برای دفاع از ارزش های انقلاب، استقلال، تمامیت ارضی و منافع حیاتی و ملی دفاع کردند.
وی ادامه داد: این کشور شدیدا آسیب ناپذیر، خطر ناپذیر و شکست ناپذیر است و خواهد بود آن هم به خاطر وجود رهبران بزرگ و ملتی که تبعیت کامل از منویات، اندیشه ها و فرامین رهبری دارند و دارای نیروهای مسلح مقتدر و یک بسیج مردمی است.
سردار سلامی در پایان خاطر نشان کرد: از جمله کسانی که باید این جغرافیا را ترک کنند دشمنان این سرزمین هستند از جمله تکفیری ها که سرنوشت آنها را مردم در عراق و سوریه دیدند؛ این ضرب شستی است که سپاه در دوره های گذشته بر دشمنان وارد کرده و در آینده قوی تر خواهد شد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه